اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه در اهواز:

قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب و توقف ناپذیر است

قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب و توقف ناپذیر است
قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را طی می‌کند و فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که باید برای حفظ ارزش‌های حیاتی باید قوی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز باحضور در اهواز از نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب الهی این شهر بازدید به عمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی در حاشیه این بازدید با اشاره به برخی دستاوردهای فنی، اظهار کرد: این فقط بخش کوچکی از دستاوردهای بزرگ دفاعی است که ظرف سال‌های اخیر در نیروی هوافضای ما به‌وجود آمده و فقط می‌خواهم بگویم تقریبا تمام این دستاوردهای فنی کم‌نظیر و در برخی حوزه‌ها بی‌نظیر، در فضای تحریم به‌دست آمده است یعنی درست زمانی که نقطه اتکای ما از ظرفیت‌های بیرونی بریده شد و به خودمان اتکا کردیم.
,
 
,
سردار سلامی عنوان کرد: روزی در این نقطه با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع کردیم اما امروزه به موشک‌هایی با برد مناسب دست پیدا کرده‌ایم که نتیجه بهره‌گیری از ظرفیت های داخلی است.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را طی می‌کند و فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که باید برای حفظ ارزش‌های حیاتی باید قوی باشند.
,
 
,
وی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در استان خوزستان افزود: راهیان نور برای حفظ آرمان‌های این ملت نقش مهمی دارد زیرا وقتی مردم این واقعیت‌ها را می‌بینند متوجه می‌شوند که ایران امروز به یک قدرت بزرگ در دنیا و منطقه تبدیل شده است.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه