اخبار داغ

در ۱۷ روز گذشته؛

دومین تشکر رهبر انقلاب از جوانان اصفهانی

دومین تشکر رهبر انقلاب از جوانان اصفهانی
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نامه جوانان اصفهان به رهبری در اختیار بیت ایشان قرار گرفت و بعد از اینکه رهبر انقلاب نامه را خواندند، فرمودند: «از این جوانان تقدیر و تشکر می‌کنم و تشکر من را به آن‌ها برسانید.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بعد از اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در 22 بهمن امسال ابلاغ شد، در جلسات نهج‌البلاغه اصفهان، جوانان اصفهانی تصمیم گرفتند که به بیانیه گام دوم رهبری پاسخ بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلیل این اقدام جوانان اصفهان این بود که رهبری در این بیانیه 41 بار مخاطب خود را جوانان قرار دادند.

,

وی افزود: اولین قدم جوانان اصفهانی اعلام آماده‌باش برای اجرای بیانیه مقام معظم رهبری بود که بر این اساس‌ نامه‌ای چهار صفحه‌ای با تمام هفت محور بیانیه مقام معظم رهبری تهیه شد.

,

سالک همچنین عنوان کرد: جوانان اصفهانی در این نامه راهکارهایی را مطرح کردند؛ این نامه به غیر از نامه‌ای که من الحاق کردم در اختیار بیت مقام معظم رهبری قرار گرفت و بعد از اینکه رهبر انقلاب نامه را خوانده بودند، فرمودند: «از این جوانان تقدیر و تشکر می‌کنم و تشکر من را به آن‌ها برسانید.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه