اخبار داغ

آنچه در خطبه های نماز جمعه کهکیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

کسانی که هشت ماه کشور را معطل وعده های اروپایی ها کردند به خود بیایند/حضور پررنگ مردم در یادواره شهدای ایل بهمئی تداعی گر روزهای اول انقلاب بود

کسانی که هشت ماه کشور را معطل وعده های اروپایی ها کردند به خود بیایند/حضور پررنگ مردم در یادواره شهدای ایل بهمئی تداعی گر روزهای اول انقلاب بود
ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  از  صبح زاگرس ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
 
,
گچساران:
 
حجت الاسلام سیدامین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حلول ماه پرخیر و برکت رجب گفت:ماه رجب ماه توبه و استغفار از درگاه خداوند است هر انسانی لغزشهایی در طول دوران زندگی اش دارد که باید تلاش کنیم که از این ماه پربرکت نهایت استفاده را ببریم و خودسازی کنیم.
 
 
وی در ادامه به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه از سوی رهبر انقلاب اشاره کردو افزود: دراین حکم، مقام معظم رهبری به نکاتی اشاره کرده اند که بسیار قابل تامل است.
حجازی بیان کرد:چند روز قبل از انتخاب ایشان دشمنان بازهم شروع به فتنه انگیزی کردند درحالی که حضرت امام(ره)در فرازی می فرمایندکه هرگاه دشمن نسبت به شما دشمنی و تبلیغات منفی می کند پس بدانید که راه را درست رفته اید،پس به نوعی می توان گفت که آقای رئیسی راه را درست رفته اند.
 
 
 
امام جمعه گچساران با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید در سال ۵۸ از سوی حضرت امام(ره)،تصریح کرد: این روز بزرگ را گرامی میدارم و به همه کسانی که به خانوادهای شهداءخدمت می کنند،تشکر وقدردانی می کنم،جایگاه بنیاد شهید بسی بزرگ است که بایدبه این جایگاه نیزتوجه خاصی شود و راه گم نشود.
 
 
 
وی اظهارکرد:دیروز یادواره شهدای ایل بهمئی بود که کاری بس بزرگ بود چرا که معیار وحدت را خون شهداء قرار دادند و در تجلیل از خون شهداء گرد هم جمع آمدند و آمده بودند که بگویند که ما مطیع امر ولایت هستیم.
 
 
 
خطیب جمعه گچساران گفت:گاهی اوقات افرادی پیدا می شوند که بر اساس مادیات با هم متحد می شوند، اما این ایل بزرگ گفتند ما در راستای دفاع از منصب ولایت متحد می شویم و آماده جانفشانی در راه انقلاب خواهیم بود.
 
 
 
وی افزود:چند روز دیگر هم یادواره شهدای این شهرستان را خواهیم داشت که ان شاالله به وظایفمان در این خصوص عمل کنیم و مراسمی باشکوه در این زمینه داشته باشیم.
 
 
 
حجازی درادامه بیان کرد:در آستانه سال جدید قرار داریم و واقعا باید فقرا و مستمندان را یاری کرد و باید در حد توان هم کمک کرد و تلاش کنیم که مستمندان را فراموش نکنیم.
 
 
یاسوج:
 
 
حجت الاسلام خاضع امام جمعه موقت یاسوج ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی گفت: تقوا به معنای صیانت از گناه است عامل اساسی دست یابی آسمان به سعادت و رسیدن به درجات والایی معنوبب و گریز از سقوط و انحطاط پارسایی و ترک محرمات است.
 
 
وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نصایح ارزشمندی به ابوذر غفاری داشتند اول اینکه ای ابوذر اصل و اساس دین و‌ملاک دین پارسایی است، ای ابوذر اگر انسان اهل پارسایی باشیم عابد ترین مردم خواهیم بود، بهترین دین پارسایی است، ای ابوذر فضیلت علم بیشتر از پارسایی است، بدان اگر از کسرت نماز خواندن همچون کمان خسته شوید و بر اثر روزه گرفتن همچون زه کمان لاغر شوید نفعی ندارد مگر اینکه همراه با ورع و پارسایی و ترک گناه باشد.
 
 
 
وی گفت: باید تلاش کنیم از گناهان اجتناب کنیم و بعد عبادات را انجام دهیم قبل از اینکه دنبال کسب خوبی ها باشیم باید از بدی ها و گناهان اجتناب کنیم همان طوری که وقتی انسان به پزشک مراجعه می‌کند و اول بیماری تشخیص و بعد دارو تجویز می کند و او را از برخی غذا ها منع می کند اگر انسان بیمار غذاهای مضر را ترک نکند خوردن دارو هم برایش موثر نخواهد بود انجام عبادات بدون ترک محرمات و گناهان جز سختی و رنج برای شما ندارد.
 
 
 
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: کسی که بدون اجتناب از معاصی در به جا آوردن اعمال عبادی تلاش کند حکایتش مانند کسی است که ذره ذره گندم انبار می کند اما دریغ از آنکه موش هوایی در انبار گندم را از بین می‌برند بنابراین ما در انبار قلبمان کندم عبادت ذخیره کنیم اما چون موش شیطان را از این قلب خارج نکردیم باعث می شود هر چه عبادت ذخیره کردیم آن موش آن را تباه کند و اعمال ما را نابود می سازند دچار حبط عمل می شویم.
 
 
 
امام جمعه موقت عنوان کرد: حبط به معنای عمل بی اجر است چون آن را باطل می کند صدقات و کمک های که می کنیم با منت گذاشتن باطل نکنیم.
 
 
 
 
حجت الاسلام خاضع در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی و تبریک حلول ماه پر برکت رجب گفت: ماه بسیار ارزشمندی است که قدر آن را بدانیم در این ماه ولادت امام علی(ع) امام باقر (ع)  و امام جواد(ع)  را داریم و بعثت پیامبر اعظم(ص) را داریم البته شهادت جانسوز امام کاظم(ع)  و امام هادی(ع)  و وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)نیز در این ماه است، ماه بهار و خودسازی است.
 
 
 
در این ماه خیلی  ها بی صبرانه منظر ایام البیض هستند که اعتکاف کنند، امام باقر علیه سلام در راه اندازی نهضت علمی و تولید علم الگویی برای نسل جوان امروز است که جویای علم و دانش هستند.
 
 
 
 
در گام دوم انقلاب نیز اولین توصیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در زمینه علم و دانش بود و فرمودند: هرچند رستاخیز علمی آغاز شده و سرعت پیشرفت ما حیرت آور است و امروز بازه رشد علم در جهاد سرعت دارد اما این راه طی شده فقط یک آغاز بوده است و ما هنوز از قله های دانش جهان عقب هستیم و باید به قله ها دسترسی پیدا کنیم. این مطالبه رهبر بود که خطاب به جوانان داشتند.
 
 
 
 
وی گفت شنبه سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد است، هم در پیروی انقلاب نقش اثر گذار داشتند و هم بعد از انقلاب موثر بودند، رسالت این کانون ها این است که در جنگ فرهنگی این کانون ها در که در خط مقدم هستند و با تربیت نیروی های جوان نقش ارزنده خود را در راستای تهاجم فرهنگی ایفا کنند و در استان ما ۶۰۰کانون فرهنگی مساجد فعال است.
 
 
 
 
یکشنبه مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام است و سیره مبارزاتی امام هادی بهترین الگوی مبارزه علیه دشمنان است اگر به سیره ایشان تعصی کنیم به خوبی در مقابل توطئه دشمنان پیروز می شویم.
 
 
 
 
چهارشنبه سالروز تاسیس بنیاد شهید است و‌ روز بزرگداشت شهدا است، بدانیم که خانواده های شهدا زینت جامعه اسلامی و چشم و چراغ جامعه اسلامی است همه ما باید عزت خانواده شهدا را پاس بداریم.
 
 
 
وی گفت: ان شاء الله همه ما قدردان شهدا باشیم همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم یکی از راه های این ترویج در جامعه بزرگداشت شهدا و برگزاری یادواره های شهدا است که در استان ما یادرواه های خوبی برگزار می شود .
 
 
 
یادواره ایل بهمیی یکی از آنها یادواره های شهدا بود که حضور چشم گیری مرد تداعی کننده دوران انقلاب بود و به صورت ویژه از مردم بهمیی تشکر می کنیم.
 
 
 
 
یکی دیگر از کارهایی برای ترویج فرهنگ ایثار راهیان نور است، جریان غرب تلاش می کند با القای شبهات متعدد افتخارات شهدا و دفاع مقدس را زیر سوال ببرند راهیان نور فرصتی است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم و رشادت ها را به نسل جوان و جوان منتقل کنیم اردوهای راهیان نور بدون اغراق ایثار را به نسل جوان منتقل می کند.
 
 
 
 
اخیرا بیانیات مقام معظم رهبری منتشر شد که مربوط به دیدار هشت ماه پیش رهبر با دولت بود که دیدار خصوصی بود و چند روز قبل منتشر شد بیانات مهمی را فرمودند. ایشان فرمودند: ما یک روزی مشکلات را به برجام موکول کردیم اما برجام نتوانست چیزی را بهبود ببخشد، مشکلات را به چیزی که خارج از اراده ما است واگذار نکنید، مردم را نسبت به برحلم شرطی کردید مردم را نسبت به بسته اروپایی شرطی نکنید، بازار را متلاطم کردید .
 
 
 
 
دولتمردان باید به توصیه های رهبر توجه کنند رهبر انقلاب در دیدارهای عمومی و خصوصی هشدارهایی به مسولان و دولتمردان داده‌اند و گفتند کشور را معطل اروپای بد عهد نکنند باید از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.
 
 
 
عمل کردن به سیاست اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از این مشکلات است اینکه امروز به انتظار وعده اروپا بمانم جز بدعهدی نتیجه دیگری برای مردم نخواهد داشت، مسولان باید ساده زیستی و زندگی ساده را پیش بگیرند و نه اینکه با تجمل گرایی نمک بر زخم مردم بپاشند تنها با ساده زیستی می‌توانند مشکلات مردم را درک کنند، نزدیک عید است مسولان باید از زندگی تجملاتی پرهیر کنند.
 
 
 
 
لنده:
 
مردم چشم انتظار برخورد قاطع با سارقین مسلح در لنده هستند/کسانی که هشت ماهه است کشور را معطل وعده های اروپایی ها کردن به خود بیایند/آنچه سایه جنگ را از این کشور دور کرد همین فرهنگ شهید وشهادت بود نه مذاکره
 
 
 
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به حلول ماه مبارک رجب گفت:ماه رجب، ماه تضرع به در گاه حق تعالی است و باید از این فرصت برای رسیدن به منویات و از چشمه های بهشتی استفاده کند.
 
 
وی افزود: از مهمترین امتیازاتی که امام باقر(ع)داشتند این بود که ایشان الگو جهاد و نهضت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است چرا بهترین الگو در قالب شکافنده علم است و محوریت علم و فضیلت آن همان نگاه انقلابی و کار جهادی را باید به کار ببندند.
 
 
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: نهضت بزرگ علمی کشور بهترین فرصت برای گام دوم انقلاب اسلامی است که در همه عرصه ها می تواند تاثیرگذار باشد و هشت ماه قبل مقام معظم رهبری در خصوص پیش گویی در مواجه با اروپایی هشدار داده بود ولی کسی گوش نکرد.
 
 
وی تاکید کرد:نتیجه وضعیت امروز کشور دانسته یا ندانسته عمل نکردن به هشدار های مقام معظم رهبری در هشت ماهه گذشته است که کشور را معطل وعده های دروغین اروپایی ها کردن.
 
 
محمودی اصل گفت:برداشته شدن سایه جنگ از کشور یک دروغ محض است که این مغالطه را برخی ها بیان می کنند چرا که اگر این قدرت  را می داشتند کوتاهی نمی کردند و آنچه که باعث عقب مانده دشمن شد همین یادواره شهدا بود که بیست هزارنفر دران شرکت کردند.
 
 
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه در کشور یک از حرکات های است که در محوریت گام دوم انقلاب است که سه محور اصلی ریشه کن کرد فساد در قوه قضائیه و بیرون از ان و استفاده از نیروهای جوان و سوم انقلابی عمل کردن در حوزه های مختلف که آیت اله رئیسی  و آیت الله لاریجانی انتظار داریم که مسیر اعمال قانون بدون ملاحضه این و آن صورت پذیرد.
 
 
وی اظهارکرد: ماجرای سرقت از طلا فروشی لنده یک حرکتی بود که انتظار داریم دستگاه های مربوطه دراسرع وقت ضمن دستگیری باید به اشد مجازات محکوم شوند تا مهمترین سرمایه این شهرستان که امنیت بود را به مخاطره نیاندانزند.
 
 
محمودی اصل در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا سرمایه این نظام هستند و کانون های مساجد هسته های فرهنگی و خط مقدم جنگ نرم در مقابل دشمن هستند.
 
 
امام جمعه لنده گفت:امیدواریم بتوانیم نسلی انقلابی و مهدوی برای آینده کشور براساس الگوهای ایرانی و اسلامی تربیت کنیم.
 
 
 
لیکک:
 
 
آموزش و پرورش بهمئی بر اثر برخی معاملات بیش از یکسال معاون پرورشی ندارد/خلق حماسه یادواره شهدای ایل بهمئی در داخل و خارج از کشور منعکس شد
 
 
 
خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.
 
 
 
حجت الاسلام افروغی ابتدا با تاکید بر لزوم خودسازی،گفت:انسان باید برای داشتن جامعه ای سالم،ابتدا به درون خود مراجعه کند و اصلاح را از خود شروع کند.
 
 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سال نو و آغاز دید و بازدید های عید هستیم، افزود:در این ایام نباید صله ارحام را که آیات و روایات بر آن این همه تاکید دارند، فراموش کنیم.
 
 
 
خطیب نماز جمعه شهر لیکک با تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)،گفت:امام پنجم بهترین الگو برای  تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم انقلاب است ؛امام باقر(ع) در سخت ترین شرایط با کمترین امکانات به دستاورد های بزرگ علمی و تولید علم پرداخت.
 
 
 
افروغی تصریح کرد:زیر بنای تولید علم ما در آموزش و پرورش اتفاق می افتد که باید با تأسی از آیات قرآن نام درست آن را پرورش و آموزش بدانیم.
 
 
 
وی افزود:باید شایسته سالاری در راس امور و انتصابات آموزش و پرورش قرار گیرد.
 
 
 
امام جمعه شهر لیکک گفت:نزدیک به یکسال است که آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به خاطر همین معاملات معاون پرورشی ندارد.
 
 
 
 
افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز  از حضور حماسی مردم ایل بهمئی در یادواره شهدای این ایل تقدیر کرد.
 
 
 
وی با تاکید بر لزوم اقتدار مجلس،گفت: اگر مجلس، مجلس توانمندی بود،دولت را روی ریل قرار می داد.
 
 
 
امام جمعه شهر لیکک با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد:نباید مشکلات اقتصادی را به همه چیز گره بزنند و باید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
 
 
وی افزود:اگر با منطق شهدا،امام و رهبری پیش می رفتیم دولت ما با عزت و نفوذ بیشتری،سربلند مقابل ملت  ایران بود.
 
 
 
امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:ما هم ناراحتیم که دولت در برابر ملت سربلند نیست.
 
 
 
افروغی با بیان اینکه خلق حماسه یادواره شهدای ایل بهمئی در داخل و خارج از کشور منعکس شد،گفت:
 
 
 
درود بر عزت زنان و مردان و کودکان بهمئی، آن صحنه شکوهمندی که خلق کردید،خیلی از رسانه های داخلی و خارجی پخش کردند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
,
گچساران:
, گچساران:,
 
,
حجت الاسلام سیدامین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حلول ماه پرخیر و برکت رجب گفت:ماه رجب ماه توبه و استغفار از درگاه خداوند است هر انسانی لغزشهایی در طول دوران زندگی اش دارد که باید تلاش کنیم که از این ماه پربرکت نهایت استفاده را ببریم و خودسازی کنیم.
,
 
,
 
,
وی در ادامه به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه از سوی رهبر انقلاب اشاره کردو افزود: دراین حکم، مقام معظم رهبری به نکاتی اشاره کرده اند که بسیار قابل تامل است.
,
حجازی بیان کرد:چند روز قبل از انتخاب ایشان دشمنان بازهم شروع به فتنه انگیزی کردند درحالی که حضرت امام(ره)در فرازی می فرمایندکه هرگاه دشمن نسبت به شما دشمنی و تبلیغات منفی می کند پس بدانید که راه را درست رفته اید،پس به نوعی می توان گفت که آقای رئیسی راه را درست رفته اند.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه گچساران با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید در سال ۵۸ از سوی حضرت امام(ره)،تصریح کرد: این روز بزرگ را گرامی میدارم و به همه کسانی که به خانوادهای شهداءخدمت می کنند،تشکر وقدردانی می کنم،جایگاه بنیاد شهید بسی بزرگ است که بایدبه این جایگاه نیزتوجه خاصی شود و راه گم نشود.
,
 
,
 
,
 
,
وی اظهارکرد:دیروز یادواره شهدای ایل بهمئی بود که کاری بس بزرگ بود چرا که معیار وحدت را خون شهداء قرار دادند و در تجلیل از خون شهداء گرد هم جمع آمدند و آمده بودند که بگویند که ما مطیع امر ولایت هستیم.
,
 
,
 
,
 
,
خطیب جمعه گچساران گفت:گاهی اوقات افرادی پیدا می شوند که بر اساس مادیات با هم متحد می شوند، اما این ایل بزرگ گفتند ما در راستای دفاع از منصب ولایت متحد می شویم و آماده جانفشانی در راه انقلاب خواهیم بود.
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود:چند روز دیگر هم یادواره شهدای این شهرستان را خواهیم داشت که ان شاالله به وظایفمان در این خصوص عمل کنیم و مراسمی باشکوه در این زمینه داشته باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
حجازی درادامه بیان کرد:در آستانه سال جدید قرار داریم و واقعا باید فقرا و مستمندان را یاری کرد و باید در حد توان هم کمک کرد و تلاش کنیم که مستمندان را فراموش نکنیم.
,
 
,
 
,
یاسوج:
 
 
حجت الاسلام خاضع امام جمعه موقت یاسوج ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی گفت: تقوا به معنای صیانت از گناه است عامل اساسی دست یابی آسمان به سعادت و رسیدن به درجات والایی معنوبب و گریز از سقوط و انحطاط پارسایی و ترک محرمات است.
 
 
وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نصایح ارزشمندی به ابوذر غفاری داشتند اول اینکه ای ابوذر اصل و اساس دین و‌ملاک دین پارسایی است، ای ابوذر اگر انسان اهل پارسایی باشیم عابد ترین مردم خواهیم بود، بهترین دین پارسایی است، ای ابوذر فضیلت علم بیشتر از پارسایی است، بدان اگر از کسرت نماز خواندن همچون کمان خسته شوید و بر اثر روزه گرفتن همچون زه کمان لاغر شوید نفعی ندارد مگر اینکه همراه با ورع و پارسایی و ترک گناه باشد.
 
 
 
وی گفت: باید تلاش کنیم از گناهان اجتناب کنیم و بعد عبادات را انجام دهیم قبل از اینکه دنبال کسب خوبی ها باشیم باید از بدی ها و گناهان اجتناب کنیم همان طوری که وقتی انسان به پزشک مراجعه می‌کند و اول بیماری تشخیص و بعد دارو تجویز می کند و او را از برخی غذا ها منع می کند اگر انسان بیمار غذاهای مضر را ترک نکند خوردن دارو هم برایش موثر نخواهد بود انجام عبادات بدون ترک محرمات و گناهان جز سختی و رنج برای شما ندارد.
 
 
 
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: کسی که بدون اجتناب از معاصی در به جا آوردن اعمال عبادی تلاش کند حکایتش مانند کسی است که ذره ذره گندم انبار می کند اما دریغ از آنکه موش هوایی در انبار گندم را از بین می‌برند بنابراین ما در انبار قلبمان کندم عبادت ذخیره کنیم اما چون موش شیطان را از این قلب خارج نکردیم باعث می شود هر چه عبادت ذخیره کردیم آن موش آن را تباه کند و اعمال ما را نابود می سازند دچار حبط عمل می شویم.
 
 
 
امام جمعه موقت عنوان کرد: حبط به معنای عمل بی اجر است چون آن را باطل می کند صدقات و کمک های که می کنیم با منت گذاشتن باطل نکنیم.
 
 
 
 
حجت الاسلام خاضع در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی و تبریک حلول ماه پر برکت رجب گفت: ماه بسیار ارزشمندی است که قدر آن را بدانیم در این ماه ولادت امام علی(ع) امام باقر (ع)  و امام جواد(ع)  را داریم و بعثت پیامبر اعظم(ص) را داریم البته شهادت جانسوز امام کاظم(ع)  و امام هادی(ع)  و وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)نیز در این ماه است، ماه بهار و خودسازی است.
 
 
 
در این ماه خیلی  ها بی صبرانه منظر ایام البیض هستند که اعتکاف کنند، امام باقر علیه سلام در راه اندازی نهضت علمی و تولید علم الگویی برای نسل جوان امروز است که جویای علم و دانش هستند.
 
 
 
 
در گام دوم انقلاب نیز اولین توصیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در زمینه علم و دانش بود و فرمودند: هرچند رستاخیز علمی آغاز شده و سرعت پیشرفت ما حیرت آور است و امروز بازه رشد علم در جهاد سرعت دارد اما این راه طی شده فقط یک آغاز بوده است و ما هنوز از قله های دانش جهان عقب هستیم و باید به قله ها دسترسی پیدا کنیم. این مطالبه رهبر بود که خطاب به جوانان داشتند.
 
 
 
 
وی گفت شنبه سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد است، هم در پیروی انقلاب نقش اثر گذار داشتند و هم بعد از انقلاب موثر بودند، رسالت این کانون ها این است که در جنگ فرهنگی این کانون ها در که در خط مقدم هستند و با تربیت نیروی های جوان نقش ارزنده خود را در راستای تهاجم فرهنگی ایفا کنند و در استان ما ۶۰۰کانون فرهنگی مساجد فعال است.
 
 
 
 
یکشنبه مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام است و سیره مبارزاتی امام هادی بهترین الگوی مبارزه علیه دشمنان است اگر به سیره ایشان تعصی کنیم به خوبی در مقابل توطئه دشمنان پیروز می شویم.
 
 
 
 
چهارشنبه سالروز تاسیس بنیاد شهید است و‌ روز بزرگداشت شهدا است، بدانیم که خانواده های شهدا زینت جامعه اسلامی و چشم و چراغ جامعه اسلامی است همه ما باید عزت خانواده شهدا را پاس بداریم.
 
 
 
وی گفت: ان شاء الله همه ما قدردان شهدا باشیم همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم یکی از راه های این ترویج در جامعه بزرگداشت شهدا و برگزاری یادواره های شهدا است که در استان ما یادرواه های خوبی برگزار می شود .
 
 
 
یادواره ایل بهمیی یکی از آنها یادواره های شهدا بود که حضور چشم گیری مرد تداعی کننده دوران انقلاب بود و به صورت ویژه از مردم بهمیی تشکر می کنیم.
 
 
 
 
یکی دیگر از کارهایی برای ترویج فرهنگ ایثار راهیان نور است، جریان غرب تلاش می کند با القای شبهات متعدد افتخارات شهدا و دفاع مقدس را زیر سوال ببرند راهیان نور فرصتی است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم و رشادت ها را به نسل جوان و جوان منتقل کنیم اردوهای راهیان نور بدون اغراق ایثار را به نسل جوان منتقل می کند.
 
 
 
 
اخیرا بیانیات مقام معظم رهبری منتشر شد که مربوط به دیدار هشت ماه پیش رهبر با دولت بود که دیدار خصوصی بود و چند روز قبل منتشر شد بیانات مهمی را فرمودند. ایشان فرمودند: ما یک روزی مشکلات را به برجام موکول کردیم اما برجام نتوانست چیزی را بهبود ببخشد، مشکلات را به چیزی که خارج از اراده ما است واگذار نکنید، مردم را نسبت به برحلم شرطی کردید مردم را نسبت به بسته اروپایی شرطی نکنید، بازار را متلاطم کردید .
 
 
 
 
دولتمردان باید به توصیه های رهبر توجه کنند رهبر انقلاب در دیدارهای عمومی و خصوصی هشدارهایی به مسولان و دولتمردان داده‌اند و گفتند کشور را معطل اروپای بد عهد نکنند باید از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.
 
 
 
عمل کردن به سیاست اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از این مشکلات است اینکه امروز به انتظار وعده اروپا بمانم جز بدعهدی نتیجه دیگری برای مردم نخواهد داشت، مسولان باید ساده زیستی و زندگی ساده را پیش بگیرند و نه اینکه با تجمل گرایی نمک بر زخم مردم بپاشند تنها با ساده زیستی می‌توانند مشکلات مردم را درک کنند، نزدیک عید است مسولان باید از زندگی تجملاتی پرهیر کنند.
 
 
 
,
یاسوج:
, یاسوج:,
 
,
 
,
حجت الاسلام خاضع امام جمعه موقت یاسوج ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی گفت: تقوا به معنای صیانت از گناه است عامل اساسی دست یابی آسمان به سعادت و رسیدن به درجات والایی معنوبب و گریز از سقوط و انحطاط پارسایی و ترک محرمات است.
 
 
وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نصایح ارزشمندی به ابوذر غفاری داشتند اول اینکه ای ابوذر اصل و اساس دین و‌ملاک دین پارسایی است، ای ابوذر اگر انسان اهل پارسایی باشیم عابد ترین مردم خواهیم بود، بهترین دین پارسایی است، ای ابوذر فضیلت علم بیشتر از پارسایی است، بدان اگر از کسرت نماز خواندن همچون کمان خسته شوید و بر اثر روزه گرفتن همچون زه کمان لاغر شوید نفعی ندارد مگر اینکه همراه با ورع و پارسایی و ترک گناه باشد.
 
 
 
وی گفت: باید تلاش کنیم از گناهان اجتناب کنیم و بعد عبادات را انجام دهیم قبل از اینکه دنبال کسب خوبی ها باشیم باید از بدی ها و گناهان اجتناب کنیم همان طوری که وقتی انسان به پزشک مراجعه می‌کند و اول بیماری تشخیص و بعد دارو تجویز می کند و او را از برخی غذا ها منع می کند اگر انسان بیمار غذاهای مضر را ترک نکند خوردن دارو هم برایش موثر نخواهد بود انجام عبادات بدون ترک محرمات و گناهان جز سختی و رنج برای شما ندارد.
 
 
 
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: کسی که بدون اجتناب از معاصی در به جا آوردن اعمال عبادی تلاش کند حکایتش مانند کسی است که ذره ذره گندم انبار می کند اما دریغ از آنکه موش هوایی در انبار گندم را از بین می‌برند بنابراین ما در انبار قلبمان کندم عبادت ذخیره کنیم اما چون موش شیطان را از این قلب خارج نکردیم باعث می شود هر چه عبادت ذخیره کردیم آن موش آن را تباه کند و اعمال ما را نابود می سازند دچار حبط عمل می شویم.
 
 
 
امام جمعه موقت عنوان کرد: حبط به معنای عمل بی اجر است چون آن را باطل می کند صدقات و کمک های که می کنیم با منت گذاشتن باطل نکنیم.
 
 
 
 
حجت الاسلام خاضع در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی و تبریک حلول ماه پر برکت رجب گفت: ماه بسیار ارزشمندی است که قدر آن را بدانیم در این ماه ولادت امام علی(ع) امام باقر (ع)  و امام جواد(ع)  را داریم و بعثت پیامبر اعظم(ص) را داریم البته شهادت جانسوز امام کاظم(ع)  و امام هادی(ع)  و وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)نیز در این ماه است، ماه بهار و خودسازی است.
 
 
 
در این ماه خیلی  ها بی صبرانه منظر ایام البیض هستند که اعتکاف کنند، امام باقر علیه سلام در راه اندازی نهضت علمی و تولید علم الگویی برای نسل جوان امروز است که جویای علم و دانش هستند.
 
 
 
 
در گام دوم انقلاب نیز اولین توصیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در زمینه علم و دانش بود و فرمودند: هرچند رستاخیز علمی آغاز شده و سرعت پیشرفت ما حیرت آور است و امروز بازه رشد علم در جهاد سرعت دارد اما این راه طی شده فقط یک آغاز بوده است و ما هنوز از قله های دانش جهان عقب هستیم و باید به قله ها دسترسی پیدا کنیم. این مطالبه رهبر بود که خطاب به جوانان داشتند.
 
 
 
 
وی گفت شنبه سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد است، هم در پیروی انقلاب نقش اثر گذار داشتند و هم بعد از انقلاب موثر بودند، رسالت این کانون ها این است که در جنگ فرهنگی این کانون ها در که در خط مقدم هستند و با تربیت نیروی های جوان نقش ارزنده خود را در راستای تهاجم فرهنگی ایفا کنند و در استان ما ۶۰۰کانون فرهنگی مساجد فعال است.
 
 
 
 
یکشنبه مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام است و سیره مبارزاتی امام هادی بهترین الگوی مبارزه علیه دشمنان است اگر به سیره ایشان تعصی کنیم به خوبی در مقابل توطئه دشمنان پیروز می شویم.
 
 
 
 
چهارشنبه سالروز تاسیس بنیاد شهید است و‌ روز بزرگداشت شهدا است، بدانیم که خانواده های شهدا زینت جامعه اسلامی و چشم و چراغ جامعه اسلامی است همه ما باید عزت خانواده شهدا را پاس بداریم.
 
 
 
وی گفت: ان شاء الله همه ما قدردان شهدا باشیم همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم یکی از راه های این ترویج در جامعه بزرگداشت شهدا و برگزاری یادواره های شهدا است که در استان ما یادرواه های خوبی برگزار می شود .
 
 
 
یادواره ایل بهمیی یکی از آنها یادواره های شهدا بود که حضور چشم گیری مرد تداعی کننده دوران انقلاب بود و به صورت ویژه از مردم بهمیی تشکر می کنیم.
 
 
 
 
یکی دیگر از کارهایی برای ترویج فرهنگ ایثار راهیان نور است، جریان غرب تلاش می کند با القای شبهات متعدد افتخارات شهدا و دفاع مقدس را زیر سوال ببرند راهیان نور فرصتی است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم و رشادت ها را به نسل جوان و جوان منتقل کنیم اردوهای راهیان نور بدون اغراق ایثار را به نسل جوان منتقل می کند.
 
 
 
 
اخیرا بیانیات مقام معظم رهبری منتشر شد که مربوط به دیدار هشت ماه پیش رهبر با دولت بود که دیدار خصوصی بود و چند روز قبل منتشر شد بیانات مهمی را فرمودند. ایشان فرمودند: ما یک روزی مشکلات را به برجام موکول کردیم اما برجام نتوانست چیزی را بهبود ببخشد، مشکلات را به چیزی که خارج از اراده ما است واگذار نکنید، مردم را نسبت به برحلم شرطی کردید مردم را نسبت به بسته اروپایی شرطی نکنید، بازار را متلاطم کردید .
 
 
 
 
دولتمردان باید به توصیه های رهبر توجه کنند رهبر انقلاب در دیدارهای عمومی و خصوصی هشدارهایی به مسولان و دولتمردان داده‌اند و گفتند کشور را معطل اروپای بد عهد نکنند باید از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.
 
 
 
عمل کردن به سیاست اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از این مشکلات است اینکه امروز به انتظار وعده اروپا بمانم جز بدعهدی نتیجه دیگری برای مردم نخواهد داشت، مسولان باید ساده زیستی و زندگی ساده را پیش بگیرند و نه اینکه با تجمل گرایی نمک بر زخم مردم بپاشند تنها با ساده زیستی می‌توانند مشکلات مردم را درک کنند، نزدیک عید است مسولان باید از زندگی تجملاتی پرهیر کنند.
 
 
 
,
حجت الاسلام خاضع امام جمعه موقت یاسوج ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی گفت: تقوا به معنای صیانت از گناه است عامل اساسی دست یابی آسمان به سعادت و رسیدن به درجات والایی معنوبب و گریز از سقوط و انحطاط پارسایی و ترک محرمات است.
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نصایح ارزشمندی به ابوذر غفاری داشتند اول اینکه ای ابوذر اصل و اساس دین و‌ملاک دین پارسایی است، ای ابوذر اگر انسان اهل پارسایی باشیم عابد ترین مردم خواهیم بود، بهترین دین پارسایی است، ای ابوذر فضیلت علم بیشتر از پارسایی است، بدان اگر از کسرت نماز خواندن همچون کمان خسته شوید و بر اثر روزه گرفتن همچون زه کمان لاغر شوید نفعی ندارد مگر اینکه همراه با ورع و پارسایی و ترک گناه باشد.
,
 
,
 
,
 
,
وی گفت: باید تلاش کنیم از گناهان اجتناب کنیم و بعد عبادات را انجام دهیم قبل از اینکه دنبال کسب خوبی ها باشیم باید از بدی ها و گناهان اجتناب کنیم همان طوری که وقتی انسان به پزشک مراجعه می‌کند و اول بیماری تشخیص و بعد دارو تجویز می کند و او را از برخی غذا ها منع می کند اگر انسان بیمار غذاهای مضر را ترک نکند خوردن دارو هم برایش موثر نخواهد بود انجام عبادات بدون ترک محرمات و گناهان جز سختی و رنج برای شما ندارد.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: کسی که بدون اجتناب از معاصی در به جا آوردن اعمال عبادی تلاش کند حکایتش مانند کسی است که ذره ذره گندم انبار می کند اما دریغ از آنکه موش هوایی در انبار گندم را از بین می‌برند بنابراین ما در انبار قلبمان کندم عبادت ذخیره کنیم اما چون موش شیطان را از این قلب خارج نکردیم باعث می شود هر چه عبادت ذخیره کردیم آن موش آن را تباه کند و اعمال ما را نابود می سازند دچار حبط عمل می شویم.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت عنوان کرد: حبط به معنای عمل بی اجر است چون آن را باطل می کند صدقات و کمک های که می کنیم با منت گذاشتن باطل نکنیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام خاضع در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی و تبریک حلول ماه پر برکت رجب گفت: ماه بسیار ارزشمندی است که قدر آن را بدانیم در این ماه ولادت امام علی(ع) امام باقر (ع)  و امام جواد(ع)  را داریم و بعثت پیامبر اعظم(ص) را داریم البته شهادت جانسوز امام کاظم(ع)  و امام هادی(ع)  و وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)نیز در این ماه است، ماه بهار و خودسازی است.
,
 
,
 
,
 
,
در این ماه خیلی  ها بی صبرانه منظر ایام البیض هستند که اعتکاف کنند، امام باقر علیه سلام در راه اندازی نهضت علمی و تولید علم الگویی برای نسل جوان امروز است که جویای علم و دانش هستند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
در گام دوم انقلاب نیز اولین توصیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در زمینه علم و دانش بود و فرمودند: هرچند رستاخیز علمی آغاز شده و سرعت پیشرفت ما حیرت آور است و امروز بازه رشد علم در جهاد سرعت دارد اما این راه طی شده فقط یک آغاز بوده است و ما هنوز از قله های دانش جهان عقب هستیم و باید به قله ها دسترسی پیدا کنیم. این مطالبه رهبر بود که خطاب به جوانان داشتند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی گفت شنبه سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد است، هم در پیروی انقلاب نقش اثر گذار داشتند و هم بعد از انقلاب موثر بودند، رسالت این کانون ها این است که در جنگ فرهنگی این کانون ها در که در خط مقدم هستند و با تربیت نیروی های جوان نقش ارزنده خود را در راستای تهاجم فرهنگی ایفا کنند و در استان ما ۶۰۰کانون فرهنگی مساجد فعال است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
یکشنبه مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام است و سیره مبارزاتی امام هادی بهترین الگوی مبارزه علیه دشمنان است اگر به سیره ایشان تعصی کنیم به خوبی در مقابل توطئه دشمنان پیروز می شویم.
 
 
 
 
چهارشنبه سالروز تاسیس بنیاد شهید است و‌ روز بزرگداشت شهدا است، بدانیم که خانواده های شهدا زینت جامعه اسلامی و چشم و چراغ جامعه اسلامی است همه ما باید عزت خانواده شهدا را پاس بداریم.
 
 
 
وی گفت: ان شاء الله همه ما قدردان شهدا باشیم همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم یکی از راه های این ترویج در جامعه بزرگداشت شهدا و برگزاری یادواره های شهدا است که در استان ما یادرواه های خوبی برگزار می شود .
 
 
 
یادواره ایل بهمیی یکی از آنها یادواره های شهدا بود که حضور چشم گیری مرد تداعی کننده دوران انقلاب بود و به صورت ویژه از مردم بهمیی تشکر می کنیم.
 
 
 
 
یکی دیگر از کارهایی برای ترویج فرهنگ ایثار راهیان نور است، جریان غرب تلاش می کند با القای شبهات متعدد افتخارات شهدا و دفاع مقدس را زیر سوال ببرند راهیان نور فرصتی است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم و رشادت ها را به نسل جوان و جوان منتقل کنیم اردوهای راهیان نور بدون اغراق ایثار را به نسل جوان منتقل می کند.
 
 
 
 
اخیرا بیانیات مقام معظم رهبری منتشر شد که مربوط به دیدار هشت ماه پیش رهبر با دولت بود که دیدار خصوصی بود و چند روز قبل منتشر شد بیانات مهمی را فرمودند. ایشان فرمودند: ما یک روزی مشکلات را به برجام موکول کردیم اما برجام نتوانست چیزی را بهبود ببخشد، مشکلات را به چیزی که خارج از اراده ما است واگذار نکنید، مردم را نسبت به برحلم شرطی کردید مردم را نسبت به بسته اروپایی شرطی نکنید، بازار را متلاطم کردید .
 
 
 
 
دولتمردان باید به توصیه های رهبر توجه کنند رهبر انقلاب در دیدارهای عمومی و خصوصی هشدارهایی به مسولان و دولتمردان داده‌اند و گفتند کشور را معطل اروپای بد عهد نکنند باید از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.
 
 
 
عمل کردن به سیاست اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از این مشکلات است اینکه امروز به انتظار وعده اروپا بمانم جز بدعهدی نتیجه دیگری برای مردم نخواهد داشت، مسولان باید ساده زیستی و زندگی ساده را پیش بگیرند و نه اینکه با تجمل گرایی نمک بر زخم مردم بپاشند تنها با ساده زیستی می‌توانند مشکلات مردم را درک کنند، نزدیک عید است مسولان باید از زندگی تجملاتی پرهیر کنند.
,
یکشنبه مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام است و سیره مبارزاتی امام هادی بهترین الگوی مبارزه علیه دشمنان است اگر به سیره ایشان تعصی کنیم به خوبی در مقابل توطئه دشمنان پیروز می شویم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
چهارشنبه سالروز تاسیس بنیاد شهید است و‌ روز بزرگداشت شهدا است، بدانیم که خانواده های شهدا زینت جامعه اسلامی و چشم و چراغ جامعه اسلامی است همه ما باید عزت خانواده شهدا را پاس بداریم.
,
 
,
 
,
 
,
وی گفت: ان شاء الله همه ما قدردان شهدا باشیم همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم یکی از راه های این ترویج در جامعه بزرگداشت شهدا و برگزاری یادواره های شهدا است که در استان ما یادرواه های خوبی برگزار می شود .
,
 
,
 
,
 
,
یادواره ایل بهمیی یکی از آنها یادواره های شهدا بود که حضور چشم گیری مرد تداعی کننده دوران انقلاب بود و به صورت ویژه از مردم بهمیی تشکر می کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
یکی دیگر از کارهایی برای ترویج فرهنگ ایثار راهیان نور است، جریان غرب تلاش می کند با القای شبهات متعدد افتخارات شهدا و دفاع مقدس را زیر سوال ببرند راهیان نور فرصتی است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم و رشادت ها را به نسل جوان و جوان منتقل کنیم اردوهای راهیان نور بدون اغراق ایثار را به نسل جوان منتقل می کند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
اخیرا بیانیات مقام معظم رهبری منتشر شد که مربوط به دیدار هشت ماه پیش رهبر با دولت بود که دیدار خصوصی بود و چند روز قبل منتشر شد بیانات مهمی را فرمودند. ایشان فرمودند: ما یک روزی مشکلات را به برجام موکول کردیم اما برجام نتوانست چیزی را بهبود ببخشد، مشکلات را به چیزی که خارج از اراده ما است واگذار نکنید، مردم را نسبت به برحلم شرطی کردید مردم را نسبت به بسته اروپایی شرطی نکنید، بازار را متلاطم کردید .
,
 
,
 
,
 
,
 
,
دولتمردان باید به توصیه های رهبر توجه کنند رهبر انقلاب در دیدارهای عمومی و خصوصی هشدارهایی به مسولان و دولتمردان داده‌اند و گفتند کشور را معطل اروپای بد عهد نکنند باید از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.
,
 
,
 
,
 
,
عمل کردن به سیاست اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از این مشکلات است اینکه امروز به انتظار وعده اروپا بمانم جز بدعهدی نتیجه دیگری برای مردم نخواهد داشت، مسولان باید ساده زیستی و زندگی ساده را پیش بگیرند و نه اینکه با تجمل گرایی نمک بر زخم مردم بپاشند تنها با ساده زیستی می‌توانند مشکلات مردم را درک کنند، نزدیک عید است مسولان باید از زندگی تجملاتی پرهیر کنند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
لنده:
 
مردم چشم انتظار برخورد قاطع با سارقین مسلح در لنده هستند/کسانی که هشت ماهه است کشور را معطل وعده های اروپایی ها کردن به خود بیایند/آنچه سایه جنگ را از این کشور دور کرد همین فرهنگ شهید وشهادت بود نه مذاکره
 
 
 
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به حلول ماه مبارک رجب گفت:ماه رجب، ماه تضرع به در گاه حق تعالی است و باید از این فرصت برای رسیدن به منویات و از چشمه های بهشتی استفاده کند.
 
 
وی افزود: از مهمترین امتیازاتی که امام باقر(ع)داشتند این بود که ایشان الگو جهاد و نهضت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است چرا بهترین الگو در قالب شکافنده علم است و محوریت علم و فضیلت آن همان نگاه انقلابی و کار جهادی را باید به کار ببندند.
 
 
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: نهضت بزرگ علمی کشور بهترین فرصت برای گام دوم انقلاب اسلامی است که در همه عرصه ها می تواند تاثیرگذار باشد و هشت ماه قبل مقام معظم رهبری در خصوص پیش گویی در مواجه با اروپایی هشدار داده بود ولی کسی گوش نکرد.
 
 
وی تاکید کرد:نتیجه وضعیت امروز کشور دانسته یا ندانسته عمل نکردن به هشدار های مقام معظم رهبری در هشت ماهه گذشته است که کشور را معطل وعده های دروغین اروپایی ها کردن.
 
 
محمودی اصل گفت:برداشته شدن سایه جنگ از کشور یک دروغ محض است که این مغالطه را برخی ها بیان می کنند چرا که اگر این قدرت  را می داشتند کوتاهی نمی کردند و آنچه که باعث عقب مانده دشمن شد همین یادواره شهدا بود که بیست هزارنفر دران شرکت کردند.
 
 
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه در کشور یک از حرکات های است که در محوریت گام دوم انقلاب است که سه محور اصلی ریشه کن کرد فساد در قوه قضائیه و بیرون از ان و استفاده از نیروهای جوان و سوم انقلابی عمل کردن در حوزه های مختلف که آیت اله رئیسی  و آیت الله لاریجانی انتظار داریم که مسیر اعمال قانون بدون ملاحضه این و آن صورت پذیرد.
 
 
وی اظهارکرد: ماجرای سرقت از طلا فروشی لنده یک حرکتی بود که انتظار داریم دستگاه های مربوطه دراسرع وقت ضمن دستگیری باید به اشد مجازات محکوم شوند تا مهمترین سرمایه این شهرستان که امنیت بود را به مخاطره نیاندانزند.
 
 
محمودی اصل در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا سرمایه این نظام هستند و کانون های مساجد هسته های فرهنگی و خط مقدم جنگ نرم در مقابل دشمن هستند.
 
 
امام جمعه لنده گفت:امیدواریم بتوانیم نسلی انقلابی و مهدوی برای آینده کشور براساس الگوهای ایرانی و اسلامی تربیت کنیم.
 
 
 
لیکک:
 
 
آموزش و پرورش بهمئی بر اثر برخی معاملات بیش از یکسال معاون پرورشی ندارد/خلق حماسه یادواره شهدای ایل بهمئی در داخل و خارج از کشور منعکس شد
 
 
 
خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.
 
 
 
حجت الاسلام افروغی ابتدا با تاکید بر لزوم خودسازی،گفت:انسان باید برای داشتن جامعه ای سالم،ابتدا به درون خود مراجعه کند و اصلاح را از خود شروع کند.
 
 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سال نو و آغاز دید و بازدید های عید هستیم، افزود:در این ایام نباید صله ارحام را که آیات و روایات بر آن این همه تاکید دارند، فراموش کنیم.
 
 
 
خطیب نماز جمعه شهر لیکک با تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)،گفت:امام پنجم بهترین الگو برای  تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم انقلاب است ؛امام باقر(ع) در سخت ترین شرایط با کمترین امکانات به دستاورد های بزرگ علمی و تولید علم پرداخت.
 
 
 
افروغی تصریح کرد:زیر بنای تولید علم ما در آموزش و پرورش اتفاق می افتد که باید با تأسی از آیات قرآن نام درست آن را پرورش و آموزش بدانیم.
 
 
 
وی افزود:باید شایسته سالاری در راس امور و انتصابات آموزش و پرورش قرار گیرد.
 
 
 
امام جمعه شهر لیکک گفت:نزدیک به یکسال است که آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به خاطر همین معاملات معاون پرورشی ندارد.
 
 
 
 
افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز  از حضور حماسی مردم ایل بهمئی در یادواره شهدای این ایل تقدیر کرد.
 
 
 
وی با تاکید بر لزوم اقتدار مجلس،گفت: اگر مجلس، مجلس توانمندی بود،دولت را روی ریل قرار می داد.
 
 
 
امام جمعه شهر لیکک با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد:نباید مشکلات اقتصادی را به همه چیز گره بزنند و باید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
 
 
وی افزود:اگر با منطق شهدا،امام و رهبری پیش می رفتیم دولت ما با عزت و نفوذ بیشتری،سربلند مقابل ملت  ایران بود.
 
 
 
امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:ما هم ناراحتیم که دولت در برابر ملت سربلند نیست.
 
 
 
افروغی با بیان اینکه خلق حماسه یادواره شهدای ایل بهمئی در داخل و خارج از کشور منعکس شد،گفت:
 
 
 
درود بر عزت زنان و مردان و کودکان بهمئی، آن صحنه شکوهمندی که خلق کردید،خیلی از رسانه های داخلی و خارجی پخش کردند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
,
لنده:
, لنده: ,
 
,
مردم چشم انتظار برخورد قاطع با سارقین مسلح در لنده هستند/کسانی که هشت ماهه است کشور را معطل وعده های اروپایی ها کردن به خود بیایند/آنچه سایه جنگ را از این کشور دور کرد همین فرهنگ شهید وشهادت بود نه مذاکره
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به حلول ماه مبارک رجب گفت:ماه رجب، ماه تضرع به در گاه حق تعالی است و باید از این فرصت برای رسیدن به منویات و از چشمه های بهشتی استفاده کند.
,
 
,
 
,
وی افزود: از مهمترین امتیازاتی که امام باقر(ع)داشتند این بود که ایشان الگو جهاد و نهضت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است چرا بهترین الگو در قالب شکافنده علم است و محوریت علم و فضیلت آن همان نگاه انقلابی و کار جهادی را باید به کار ببندند.
,
 
,
 
,
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: نهضت بزرگ علمی کشور بهترین فرصت برای گام دوم انقلاب اسلامی است که در همه عرصه ها می تواند تاثیرگذار باشد و هشت ماه قبل مقام معظم رهبری در خصوص پیش گویی در مواجه با اروپایی هشدار داده بود ولی کسی گوش نکرد.
,
 
,
 
,
وی تاکید کرد:نتیجه وضعیت امروز کشور دانسته یا ندانسته عمل نکردن به هشدار های مقام معظم رهبری در هشت ماهه گذشته است که کشور را معطل وعده های دروغین اروپایی ها کردن.
,
 
,
 
,
محمودی اصل گفت:برداشته شدن سایه جنگ از کشور یک دروغ محض است که این مغالطه را برخی ها بیان می کنند چرا که اگر این قدرت  را می داشتند کوتاهی نمی کردند و آنچه که باعث عقب مانده دشمن شد همین یادواره شهدا بود که بیست هزارنفر دران شرکت کردند.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه در کشور یک از حرکات های است که در محوریت گام دوم انقلاب است که سه محور اصلی ریشه کن کرد فساد در قوه قضائیه و بیرون از ان و استفاده از نیروهای جوان و سوم انقلابی عمل کردن در حوزه های مختلف که آیت اله رئیسی  و آیت الله لاریجانی انتظار داریم که مسیر اعمال قانون بدون ملاحضه این و آن صورت پذیرد.
,
 
,
 
,
وی اظهارکرد: ماجرای سرقت از طلا فروشی لنده یک حرکتی بود که انتظار داریم دستگاه های مربوطه دراسرع وقت ضمن دستگیری باید به اشد مجازات محکوم شوند تا مهمترین سرمایه این شهرستان که امنیت بود را به مخاطره نیاندانزند.
,
 
,
 
,
محمودی اصل در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا سرمایه این نظام هستند و کانون های مساجد هسته های فرهنگی و خط مقدم جنگ نرم در مقابل دشمن هستند.
,
 
,
 
,
امام جمعه لنده گفت:امیدواریم بتوانیم نسلی انقلابی و مهدوی برای آینده کشور براساس الگوهای ایرانی و اسلامی تربیت کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
لیکک:
, لیکک:,
 
,
 
,
آموزش و پرورش بهمئی بر اثر برخی معاملات بیش از یکسال معاون پرورشی ندارد/خلق حماسه یادواره شهدای ایل بهمئی در داخل و خارج از کشور منعکس شد
,
 
,
 
,
 
,
خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام افروغی ابتدا با تاکید بر لزوم خودسازی،گفت:انسان باید برای داشتن جامعه ای سالم،ابتدا به درون خود مراجعه کند و اصلاح را از خود شروع کند.
,
 
,
 
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سال نو و آغاز دید و بازدید های عید هستیم، افزود:در این ایام نباید صله ارحام را که آیات و روایات بر آن این همه تاکید دارند، فراموش کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
خطیب نماز جمعه شهر لیکک با تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)،گفت:امام پنجم بهترین الگو برای  تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم انقلاب است ؛امام باقر(ع) در سخت ترین شرایط با کمترین امکانات به دستاورد های بزرگ علمی و تولید علم پرداخت.
,
 
,
 
,
 
,
افروغی تصریح کرد:زیر بنای تولید علم ما در آموزش و پرورش اتفاق می افتد که باید با تأسی از آیات قرآن نام درست آن را پرورش و آموزش بدانیم.
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود:باید شایسته سالاری در راس امور و انتصابات آموزش و پرورش قرار گیرد.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه شهر لیکک گفت:نزدیک به یکسال است که آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به خاطر همین معاملات معاون پرورشی ندارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز  از حضور حماسی مردم ایل بهمئی در یادواره شهدای این ایل تقدیر کرد.
,
 
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر لزوم اقتدار مجلس،گفت: اگر مجلس، مجلس توانمندی بود،دولت را روی ریل قرار می داد.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه شهر لیکک با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد:نباید مشکلات اقتصادی را به همه چیز گره بزنند و باید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
,
 
,
 
,
وی افزود:اگر با منطق شهدا،امام و رهبری پیش می رفتیم دولت ما با عزت و نفوذ بیشتری،سربلند مقابل ملت  ایران بود.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:ما هم ناراحتیم که دولت در برابر ملت سربلند نیست.
,
 
,
 
,
 
,
افروغی با بیان اینکه خلق حماسه یادواره شهدای ایل بهمئی در داخل و خارج از کشور منعکس شد،گفت:
,
 
,
 
,
 
,
درود بر عزت زنان و مردان و کودکان بهمئی، آن صحنه شکوهمندی که خلق کردید،خیلی از رسانه های داخلی و خارجی پخش کردند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه