اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

حتی قوم یأجوج و مأجوج هم قدر امنیت را می‌فهمیدند!/ به مسئولان گفته‌ام اگر صف تشکیل شد، گوشت را توزیع نکنید

حتی قوم یأجوج و مأجوج هم قدر امنیت را می‌فهمیدند!/ به مسئولان گفته‌ام اگر صف تشکیل شد، گوشت را توزیع نکنید
امام جمعه موقت سمنان با انتقاد از وضعیت توزیع گوشت گفت: به مسئولان گفته‌ام اگر صف تشکیل شد گوشت را توزیع نکنید تا مردم متفرق شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته ضمن تأکید بر وجود امنیت در کشور گفت: مشکلات وجود دارد اما باید امنیت و دیگر حسن‌ها را نیز ببینید، شکرگزار باشید و مرتب نق نزنید؛ سختی وجود دارد، ما با دنیا درافتاده‌ایم و رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید 7 هزار میلیارد در خاورمیانه خرج کرده‌اند اما مجبورند با هواپیمای پراغ خاموش به عراق بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عبدوس با اشاره به آیاتی که در آن از قوم یأجوج و مأجوج یاد شده است گفت: این قوم با آن که زبان‌نفهم بودند اما امنیت را می‌فهمیدند؛ امروز هم امنیت خرج دارد؛ مشکلات هست اما اگر امنیت را ببینیم حالت شکر در مجموع زنده می‌ماند؛ حال آن که دشمنان سعی دارند با بزرگ کردن مشکلات مردم را مأیوس کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد وضعیت توزیع گوشت در استان و کشور گفت: از چند روز قبل اعلام می‌کنند که در چه تاریخی گوشت توزیع خواهد شد؛ بر این اساس، صاحبان رستوران‌ها افرادی را به صف‌ها می‌فرستند؛ چند روز قبل تعزیرات 13 نفر را در سرخه به دادگاه فرستاده که این‌گونه گوشت می‌خریدند؛ من به مسئولان مربوطه در اداره صنعت، معدن و بازرگانی گفته‌ام که اگر صف تشکیل شد، شما به هیچ عنوان گوشت را توزیع نکنید تا مردم متفرق شوند.

,

امام جمعه موقت سمنان افزود: در این صف‌ها برای برخی از مسئولان گوشت را کنار می‌گذارند که از آن می‌گذرم.

,

عبدوس در ادامه با اشاره دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب گفت: امیدوارم خدا به ما توفیق شکرگزاری را بدهد.

,

وی با اشاره به میلاد امام باقر(ع) ابراز امیدواری کرد که با الگو گرفتن از مکتب امام باقر(ع) ایران در مسیر علم به پیشرفت های بیشتری دست پیدا کند.

,

پیش تر مقایسه ملت شهیدپرور ایران با قوم یأجوج و مأجوج مورد انتقاد برخی از نمازگزاران جمعه قرار گرفته بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه