اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه لرستان تأکید شد؛

امنیت و آسایش ما مرهون خون شهداست/ برخی از مسئولان دولت با حرفهایشان نمک روی زخم مردم نپاشند

امنیت و آسایش ما مرهون خون شهداست/ برخی از مسئولان دولت با حرفهایشان نمک روی زخم مردم نپاشند
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: امنیت، آسایش، استقلال و آزادی ما مرهون خون شهداست؛قدردان خون شهدا باشیم و ارزش ها و آرمان های آن ها را در جامعه گسترش دهیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب گفت:  رجب ماه رازو نیاز با خداست  در این ماه دروازه‌های برکت الهی بیش از سایر ماه‌ها به‌سوی بندگان باز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: به فرموده پیامبرگرامی اسلام(ص) روزه گرفتن در این ماه رضایت و خشنودی خداوند متعال را در پی دارد و سبب دورشدن غضب خدا می شود.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به ولادت باسعادت امام محمدباقر(ع) ایشان را بزرگ‌ترین شخصیت علمی و معنوی زمان خود دانست و گفت: به فرموده این امام بزرگوار اسلام بر پنج پایه نماز، زکات، حج، روزه و ولایت استوار است که مهم ترین اصل آن ولایت است.

,

 

,

حجت الاسلام شمسی فر با تأکید بر این که در ایام عید و سال نو برادران و خواهران دینی نیازمند خود را فراموش نکنیم،اظهارداشت: تا جایی که می توانیم به نیازمندان کمک کنیم و شادی را به خانه آن ها ببریم.

,

 

,

خطیب موقت جمعه خرم آباد با اشاره سالروز تاسیس بنیادشهید در 22اسفند و هفته بزرگداشت شهدا یادآورشد: امنیت، آسایش، استقلال و آزادی ما مرهون خون شهداست؛قدردان خون شهدا باشیم و ارزش ها و آرمان های آن ها را در جامعه گسترش دهیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری 2شهید گمنام در ستاد علوم پزشکی لرستان گفت: همه مردم برای قدرشناسی از این شهدای والامقام و تجدید میثاق با آرمان های بزرگ آن ها روز یکشنبه  در این مراسم معنوی شرکت کنند.

,

 

,

 برخی از مسئولان دولت با حرفهایشان نمک روی زخم مردم نپاشند

, برخی از مسئولان دولت با حرفهایشان نمک روی زخم مردم نپاشند ,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: مسئولان دولت با حرفهایشان نمک روی زخم مردم نپاشند و به گونه ای صحبت می کنند که انگار مشکلی در کشور وجود ندارد در حالی که مشکلات اقتصادی و معیشتی، بیکاری و نبود شغل مردم را رنج می دهد.

,

 

,

وی با اشاره به این که نقاط قوت و ضعف دولت در تریبون نماز جمعه بیان می شود اضافه کرد: رئیس جمهور در سفرهای استانی با فقرا، حاشیه نشین ها، رانندگان تاکسی و کارگران دیدار کند و از مشکلات آنها با خبر شود در حالی که رئیس جمهور در این سفرها فقط با مسئولان ادارات جلسه دارد و این هنر نیست.

,

 

,

به گفته وی رئیس جمهور در صحبت هایشان عنوان می کنند که کنسرت ها در کشور رونق گرفته و نشاط بر جامعه حکمفرماست اما مشکل جامعه ما کنسرت نیست و مشکلات معیشتی و اشتغال مهمترین مسائل کشور است و اگر کنسرت  نباشد مشکلی رخ نمی دهد.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به قیمت های متفاوت در بازار و نظارتهای متولیان افزود: تعزیرات حکومتی در آستانه سال نو بر قیمتها در بازار نظارت کند و با متخلفین برخورد جدی شود و ضروری است کسانی که تخلف می کنند باید جریمه شوند و نباید کسی سفارش متخلف را بر عهده بگیرد.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: این نهاد برای خدمت به خانواده های شهدا تاسیس شد زیرا پدران و مادران شهدا با تقدیم عزیزان خود اسلام را بیمه کردند و عظمت امروز ایران به خاطر رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان است.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی کانون های فرهنگی مساجد را مکانی برای ترویج فرهنگ دینی و باورهای جوانان دانست و گفت: این کانون ها با هدف ترویج فرهنگ دینی و تقویت باورهای دینی جوانان و نوجوانان به وجود آمده و هیات امناء و پایگاه های مقاومت به کمک کانون های فرهنگی، باورهای دینی جوانان را تقویت و راه را برای ورود آنها به مساجد هموار کنند.

,

 

,

مسؤلین باید به وضعیت معیشت مردم توجه ویژه ای داشته باشند

, مسؤلین باید به وضعیت معیشت مردم توجه ویژه ای داشته باشند,


حجت الاسلام حقیان امام جمعه دورود در خطبه های نماز جمعه این هفته دورود ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: منصوب شدن آیت الله رئیسی را متناسب با گام دوم انقلاب دانست و دراین خصوص رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هم سفارشاتی ویژه ای به ایشان داشتند که امیدواریم اقای رئیسی یک ساز و کار جدیدی در در دستگاه قضایی ایجاد کنند

,
,



حقیان بیان داشت:بر اساس بند ۵ اصل ۱۵۶قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف دستگاه قضایی است، هرچند در این اصل ایراداتی وجود دارد و چرا آن موقع قانون گذاران توجه به این موضوع نداشته  و ساز و کاری هم برای قانون اساسی نشده است که امیدواریم با آمدن ایت الله رییسی ایرادات برطرف شوند.


حقیان ادامه داد: علت برخی از وقوع جرم ها،مشکل بیکاری و معیشت مردم است و اگر به دنبال رفاه و آسایش و امنیت مردم هستیم باید مشکل بیکاری و معیشت مردم حل شودو مردم نسبت به برطرف شدن مشکل بیکاری و معیشت مردم توجه ای ویژه ای داشته باشند.و  سایر دستگاها و مسئولین هم این موضوع رو از دولت و مجلس مطالبه کنند.

,
,
,
,
,
,

 

,


حقیان در پایان خطاب به دستگاه های اجرایی دورود اشاره کرد و گفت:مشکل مردم گرانی نیست بلکه گران فروشی است چرا در شهرهای اطراف دورود اجناس با قیمت کمتری فروخته می شود ولی در شهر دورود نظارتی نمی شود؟

,
,


حقیان بیان داشت: اداره تعزیرات، اتاق اصناف و سایر دستگاه های متولی موظف هستند سریعا به این مشگل گرانفروشی ورود کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه