اخبار داغ

امام جمعه موقت ایلام:

Fatf دام جدید کشورهای غربی برای تسلط بر اقتصاد ایران است

Fatf دام جدید کشورهای غربی برای تسلط بر اقتصاد ایران است
امام‌جمعه موقت ایلام، گفت:تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور باید دقت نظر داشته باشند در مسیر راه تدوین‌شده مقام معظم رهبری حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت‌الاسلام "شمس‌الدین سراج"، امام‌جمعه موقت شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: وضعیت معیشت مردم، ناشی از ضعف مدیریت برخی دست‌اند کاران و سکان‌داران مناصب اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 وی، بابیان اینکه همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند «مردم زیر فشار مشکلات معیشتی هستند»، ابراز کرد: این واقعیتی است که امروز جامعه ما با آن روبه‌رو است، عامل اصلی سختی معیشت داخلی و ناشی از ضعف برخی مدیران است و مدیران برای چرایی وضعیت حادث‌شده به فرار از پاسخ و فرافکنی و انداختن ضعف مدیریتی خود به «تحریم» در تلاش هستند.

,

امام‌جمعه موقت شهر ایلام، یادآور شد: مردم با اصل نظام دوست و آشنا هستند، تمامی انتقادات به نحوه مدیریت مسئولین است. حرف‌های مسئولین ضدونقیض است، چرا حرف‌های خود را با ملت یک‌کاسه نمی‌کنند، هنوز که هنوز است معلوم نیست برجام خوب و یا بد بوده است، چرا مبنایی مشکلات را برای مردم حل نمی‌کنید؟

,

حجت‌الاسلام سراج، بابیان اینکه استفاده از تفکر بسیجی، جهادی و انقلابی تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود و رونق به معیشت مردم است، یادآور شد: برخی مسئولان بیان کرده‌اند که ارزانی دلیل قاچاق است و اگر کالاها را گران کنیم قاچاق صورت نمی‌گیرد، این موضوع مغالطه است، یک‌چیزی دراین‌بین مخفی مانده، آنکه وقتی شما می‌گویید ما اجناس را گران می‌کنیم که قاچاق نشود، آیا دریافتی مردم را ملاحظه کرده‌اید.

,

وی، افزود: وقتی دریافتی یک کارگر در کشورهای نزدیک چندین برابر حقوق کارگر ماست، شما نمی‌توانید نرخ کشورهای هم‌جوار را برای داخل کشور اعمال کنید، در صورتی حرف شما درست است که دریافتی مردم ما همانند سایر کشورها باشد تا قاچاق صورت نگیرد.

,

امام‌جمعه موقت شهر ایلام، با تأکید بر اینکه برجام نتوانست علی‌رغم وعده‌های آمریکا برای ایران نتیجه‌ای داشته باشد، ابراز کرد: fatf و cft دام‌های جدید بر تسلط بر منابع مالی ایران است، همچنان که آمریکا قابل‌اعتماد نبود، اروپا نیز قابل‌اعتماد نیست و تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور باید دقت نظر داشته باشند در مسیر راه تدوین‌شده مقام معظم رهبری حرکت کنند.

,

حجت‌الاسلام سراج، در ادامه با اشاره به‌روز ملی گرامیداشت شهید، گفت: تکریم شهدا و خانواده آنان فقط وظیفه بنیاد شهید نیست، تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مردم و مسئولین است، خدمت به شهدا یکی از سخت‌ترین کارهاست و امروز ما هر چه داریم مرهون خون شهداست.

,

وی، بابیان اینکه مردم با کمک و حضور در مراسم جشن احسان و نیکوکاری لبخندی بر لبان نیازمندان بنشانند، افزود: از کسانی که وضع مالی خوبی دارند، با توجه به گرانی‌های اخیر به اقشار کم‌درآمد کمک کنند و به داد نیازمندانی که می‌شناسید برسید.

,

امام‌جمعه موقت شهر ایلام، بابیان اینکه همه آحاد مردم برای روز درختکاری به فرهنگ حفظ و حراست از جنگل‌های استان ایلام پایبند باشند، خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای منابع زیادی است و باید از این نعمت‌های خدادادی بهره‌برداری صحیح انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه