اخبار داغ

امام جمعه موقت تبریز عنوان کرد؛

امیدواریم در همه قوه‌ها شاهد تحولاتی برای عدالت‌محوری باشیم

امیدواریم در همه قوه‌ها شاهد تحولاتی برای عدالت‌محوری باشیم
امام جمعه موقت تبریز گفت: امیدواریم در راستای تحول گام دوم انقلاب در همه قوه‌ها برای عدالت‌محوری و تحقق شعار انقلاب و منویات رهبری شاهد تحولاتی موثر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، حجت‌الاسلام مهدی عالی امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی اعظم امام(ره) تبریز ضمن تبریک حلول ماه  رجب  گفت: امیدوارم این ماه ذخیره معنوی برای مومنان باشد و از حیث مادی و معنوی باعث پیشرفت جامعه شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی در ادامه به میلاد امام محمدباقر(ع) در اول رجب اشاره کرد و گفت: این امام بزرگوار بعد از اختناق‌های زیادی در تداوم جهاد خود تلاش کرد و پایه‌گذار مکاتب شیعی، کادرسازی و تربیت نیروهای بزرگ و نامی بودند.

,

خطیب جمعه تبریز  انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه را انتخاب  بجا خوانده و گفت: برای اولین بار فردی از بدنه خود قوه قضائیه برای ریاست قوه قضائیه انتخاب شد و این نیروی ارزشی سابقه درخشانی دارد و امیدواریم در راستای تحول گام دوم انقلاب در همه قوه‌ها برای عدالت‌محوری و تحقق شعار انقلاب و منویات رهبری شاهد تحولاتی موثر باشیم.

,

وی به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرده و افزود: افرادی که دستشان به دهانشان می‌رسد در حد توان خود دست نیازمندان را بگیرند و با کمیته امداد امام خمینی‌(ره) همکاری کنند.

,

حجت الاسلام عالی به در پیش بودن سنت چهارشنبه سوری اشاره داشته و بیان نمود: برخی ها شادی‌های بی‌مورد و لهوی در آئین‌هایی مثل چهارشنبه سوری دارند. خانواده‌ها و جوانان کاری کنند که شادی‌ها باعث مصدومیت و آسیب رساندن به سایرین نشود، اسلام مخالف شادی و سرور نبوده و شادی جدا از لهو و لعب است.

,

وی در ادامه ضمن انتقاد از برخورد برخی مامورین شهرداری با دستفروش ها خطاب به شهردار تبریز گفت: به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که رفتار نامناسب ماموران شهرداری با دستفروشان در تبریز را نشان می‌دهد، ضرب و شتم و تصرف در مال دستفروشان خلاف شرع بوده و اگر چنین باشد به دلیل این که جهالت یک نفر، موجب بدبینی مردم نسبت به نظام می‌شود، از دادستان و شهردار تقاضا داریم تا حتما با این گونه اقدامات برخورد شود.

,

امام جمعه موقت تبریز ضمن گرامیداشت یاد شهدای بدر و خیبر گفت:درود بر روح شهید بزرگ آقا مهدی باکری می‌فرستم که چه جهادی عمل می‌کردند. طبق گفته‌های سردار سلیمانی رفتار فرماندهان هشت سال دفاع مقدس از نوع هدایت نبود بلکه از نوع امامت بود چراکه خودشان پیشرو بوده و نیرو پشت سر آنها حرکت می‌کرد. 

,

وی همچنین ضمن تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب در خانه تکانی های عید گفت: دقت کنیم دچار اسراف نباشیم چراکه کشور ما از جمله کشورهای کم آب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه