اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف 10 دستگاه کانتینر عود خوشبو کننده قاچاق در هرمزگان

کشف 10 دستگاه کانتینر عود خوشبو کننده قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف 10 دستگاه کانتینر حامل عود خوشبو کننده قاچاق طی یک عملیات منسجم پلیسی در این استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردارعزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ماموران پلیس  امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی نسبت به رصد تخلفات یک شرکت اقدام و در نهایت پس از ترخیص کالا  از یکی گمرکات استان پس از تعقیب و مراقبت های لازم  تعداد 10 دستگاه کانتینر حاوی عود خوشبو کننده  را در ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس شناسایی و توقیف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: به منظور بررسی دقیق این محموله ها، اکیپی متشکل از کارشناسان پلیس آگاهی و  پلیس امنیت عمومی استان به همراه کارشناس گمرک و نماینده صاحب کالا به محل توقیف محموله ها واقع در ایست و بازرسی شهید میرزایی اعزام شدند که پس از بررسی های دقیق و کارشناسانه مشخص شد تاریخ تولید و انقضاء و شماره پروانه بهداشتی کالا بر روی محصول با تاریخ تولید و انقضاء و شماره پروانه بهداشتی کالا که بر روی کارتن ها قید شده ، مغایرت دارد.

,

ملکی افزود: در بازسی دقیق بعمل آمده از کانتینر ها مجموعا 8 هزارو 750 کارتن شامل 52 میلیون و 500 هزار شاخه عود قاچاق کشف و ضبط شد.

,

وی خاطر نشان کرد:  ارزش کالاهای قاچاق کشف شده شش  میلیارد  و 600 میلیون ریال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه