اخبار داغ

نماینده اتاق اصناف البرز در اداره بهداشت:

120 رستوران و آشکده چالوس میزبان مسافران نوروزی البرز/ تخلف بهداشتی 20 واحد صنفی کرج را پلمب کرد

120 رستوران و آشکده چالوس میزبان مسافران نوروزی البرز/ تخلف بهداشتی 20 واحد صنفی کرج را پلمب کرد
نماینده اتاق اصناف البرز در اداره بهداشت گفت: 20 واحد صنفی در نظارت های اخیر اعم از نانوایی، رستوران، لبنیاتی و قنادی در کرج پلمب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده اتاق اصناف البرز در اداره بهداشت، در آستانه نوروز 98 با اشاره به اینکه طرح مشترک نظارت بهداشتی از 15 بهمن با همکاری بازرسین صمت البرز و نظارت بازرسی اصناف آغاز شده است و تا 15 فروردین ادامه دارد، به خبرنگار تیتریک، گفت: اداره بهداشت و تعزیرات نیز در این طرح مشترک نظارتی حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی رجب زاده افزود: 110 رستوران مجوز دار در محدوده چالوس تا کندوان به مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهند داشت که با 10 آشکده در کندوان این آمار به 120 واحد افزایش می یابد. 
,
 
,
وی با اشاره به فعالیت 20 رستوران در آتشگاه همزمان با ایام نوروز، اظهار داشت: 20 واحد صنفی در نظارت های اخیر اعم از نانوایی، رستوران، لبنیاتی، قنادی در کرج پلمب شدند که از این آمار و 2 مورد پلمب رستوران در چالوس بود. 
,
 
,
نماینده اتاق اصناف البرز در اداره بهداشت در خاتمه آرامش اقتصادی جامعه را از جمله اهداف بازرسی ها دانست و ضمن اعلام شماره190 برای ثبت شکایات مردم در زمینه تخلفات بهداشتی و پیگیری آن، تصریح کرد: نظارت بر رستوران ها در حوزه بهداشت و کنترل قیمت ها است.  
,
 
,
شایان ذکر است شهروندان البرز در صورت داشتن شکایت از هر فروشگاهی می توانند با واحد نظارت و بازرسی اصناف به شماره های 32218155-32218154 تماس حاصل نمایند تا به صورت جدی و قاطع با متخلفان برخورد شود.  
,

 
 
 

,
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه