اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان مطرح کرد:

مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن مهمترین برنامه کانون های مساجد

مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن مهمترین برنامه کانون های مساجد
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را از مهمترین برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا حدادیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، ضمن تبریک 18 اسفند روز تاسیس کانون های مساجد، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پا در رکاب ولایت فقیه حرکت خواهند کرد و در گام دوم انقلاب همچون آحاد مردم برای اصلاح امور به ویژه مسائل فرهنگی تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی به لزوم تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت نهادهای مختلف فرهنگی در مساجد، شورای انقلاب فرهنگی در سال 1371 تصمیم گرفتند برای ادامه فعالیت های فرهنگی در مساجد و همچنین رونق بخشیدن به فعالیت فرهنگی، جذب جوانان، مبارزه با شبیخون فرهنگی و تهاجم دشمن، کانون های فرهنگی هنری مساجد را تاسیس کنند.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به تاکیدات رهبری به فعالیت در کانون های مساجد، تصریح کرد: تمام مسئولین نظام قائل به کمک به کانون های مساجد می باشند و در برنامه ششم توسعه نیز باید کانون های فرهنگی هنری در تمام مساجد و روستاهای بالای هزار نفر جمعیت، تاسیس شوند.

,

حدادیان با برشمردن فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری در کانون های مساجد، گفت: این کانون ها با ایجاد فضاهای مناسب برای جذب حداکثری جوانان به مسجد و زمینه سازی برای فعالیت های فرهنگی مانند گروه سرود، نمایش، تعزیه، کتابخوانی، فضای مجازی فعالیت و تلاش می کنند.

,

وی، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و دشمن شناسی را از مهمترین برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و افزود: برگزاری کلاس ها و اردوهای آموزشی و تفریحی با موضوعات سبک زندگی اسلامی، مبارزه با تهاجم فرهنگی، مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی و برگزاری کارگاه های متنوع کارآفرینی و اشتغال زایی از جمله اقداماتی است که  می تواند از تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه