اخبار داغ

رئیس صنف پوشاک بجنورد عنوان کرد:

رکود بازار پوشاک در مرکز خراسان شمالی

رکود بازار پوشاک در مرکز خراسان شمالی
رئیس صنف پوشاک بجنورد از رکود بازار پوشاک در بجنورد ( مرکز خراسان شمالی) خبر داد و گفت: پایین آمدن قدرت خرید مردم علت اصلی این مسئله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، سهراب خطیب، رئیس صنف پوشاک بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وضعیت بازار پوشاک در بجنورد تعریف چندانی ندارد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره موجب شده است تا رونق بازار کمتر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, سهراب خطیب، رئیس صنف پوشاک بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما,  با اشاره به اینکه وضعیت بازار پوشاک در بجنورد تعریف چندانی ندارد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره موجب شده است تا رونق بازار کمتر شود.,

خطیب افزود: قدرت خرید مردم پایین است و تنها در بخش بازار پوشاک بچگانه خریدها به میزان بهتری انجام می شود.

,

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه قیمت تمام اقلام مورد نیاز مردم به صورت روزانه در حال افزایش است و افزایش قیمت پوشاک نیز از این دسته مستثنی نیست.

,

وی در ادامه در همین باره افزود: قیمت پوشاک از ابتدای سال تاکنون 20 درصد افزایش یافته است.

,

خطیب گفت: قیمت ها فروش پوشاک در فروشگاه های بجنورد برای فروش باید براساس فاکتور با هزینه حمل تا مشهد 23 درصد و تا تهران 25 درصد افزایش داشته باشد.

,

وی همچنین یادآور شد: قیمت اجناس با کیفیت یکسان نباید براساس موقعیت مکانی مغازه متفاوت باشد.

,

رئیس صنف پوشاک بجنورد در خاتمه بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز نظارت ها و بازرسی ها تشدید شده و به صورت مشترک توسط اتحادیه پوشاک بجنورد، واحد بازرسی صمت،، اتاق اصناف و تعزیرات در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه