اخبار داغ

رئیس مؤسسه مدیران جوان:

جوانان اصفهانی در نامه به رهبری نشان دادند که همچون گذشته پای ولایت ایستاده اند

جوانان اصفهانی در نامه به رهبری نشان دادند که همچون گذشته پای ولایت ایستاده اند
رئیس مؤسسه مدیران جوان گفت: جوانان اصفهانی همچون جوان های گام اول انقلاب، استوار پای ولایت و رهبری هستند و اطاعت محض از ولی فقیه داشته تا ان شاء الله آماده ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود کریمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز  اظهار کرد: چندی پیش حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بین جمعی از جوانان در حوزه های مختلف شامل طلبه ها، مهندسان، اقتصادی و هیئت های مذهبی پیشنهاد پاسخ بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مؤسسه مدیران جوان با بیان اینکه جوانان از این پیشنهاد استقبال کردند، تصریح کرد: جوانان اصفهانی نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتند و راهکارهایی در آن مطرح شده تا بتوان از فضایی که قرار است توسط جوان ها در گام دوم انقلاب بوجود بیاید استفاده خوبی بشود.

,

وی با بیان اینکه رهبری در موضوع ثمرات 40 سال انقلاب به جوان های اصفهان‌ اشاره کردند، عنوان کرد: جوانان اصفهانی در دهه ها و زمان های مختلف بزرگان و نسل هایی هستند که در 40 سال اول به امام خمینی(ره) و بعد از آن به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و آخرین اقدام در گام اول انقلاب‌، موضوع شهید حججی است که باعث شد خون این شهید برکات و عزت به کشور دهد.

,

کریمی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری محورهای علم و پژوهش در حوزه معنویات و اخلاق و اقتصاد، مبارزه با فساد، استقلال ملّی و آزادی اجتماعی، عزت ملّی، عدالت اجتماعی، روابط خارجی و در آخر سبک زندگی را مطرح کرده اند.

,

این استاد دانشگاه افزود: جوانان اصفهانی در متن این هفت محور، در واقع هفت کارگروه تشکیل داده اند و به برخی مسائل اشاره و چندین راهکار ارائه شده است که این متن در اول اسفندماه به مقام معظم رهبری تقدیم شد.

,

وی  همچنین تصریح کرد: جوان های نسل های بعد، چهارم و پنجم انقلاب در گام دوم در این هفت محور استوار و محکم ایستاده اند؛ جوانان اصفهان مثل همیشه در لبیک به رهبری پیشگام بوده و عرض ارادت خود را با تمام وجود به رهبر اعلام و آماده هستند.

,

کریمی گفت: در این هفت حوزه و تمام حوزه ها اقدام عملی خود را نشان می دهیم؛ تمام نیت ما این بوده که نشان دهیم جوانان اصفهانی همچون جوان های گام اول انقلاب، استوار پای ولایت و رهبری هستند و اطاعت محض از ولی فقیه داشته تا ان شاء الله آماده ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه