اخبار داغ

نماینده مجلس:

خستگی ناپذیری و اخلاق، از ویژگی های آیت الله رئیسی است

خستگی ناپذیری و اخلاق، از ویژگی های آیت الله رئیسی است
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به روحیه کاری و خستگی ناپذیری، اخلاق و متانت و توانایی که در وی وجود دارد تحول خوبی در قوه قضائیه ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: از اول انقلاب تا به حال افرادی در منصب قوه قضائیه بودند، ولی شاخصه ای که آیت الله رئیسی دارد این است که از شروع خدمت در قوه قضائیه بوده و کلیه مراحل و مناصب را در قوه قضائیه گذرانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تولیت آستان قدس رضوی هم در مسائل اجرایی اقدامات خیلی خوبی در حوزه عمرانی، زائران و خدمات زوار انجام دادند.

,

وی افزود: با توجه به روحیه کاری و خستگی ناپذیری، اخلاق و متانت و توانایی که در وی وجود دارد تحول خوبی در قوه قضائیه ایجاد می شود.

,

سلیمی عنوان کرد: با توجه به اهدافی که مقام معظم رهبری برای ایشان برشمرده و ابلاغ شده است می توانند این اهداف را عملیاتی کنند و با مفاسدی که اکنون وجود دارد بدون هیچ تعارفی برخورد کنند.

,

اصغر سلیمی در پابان گفت: مردم انتظار دارند قوه قضائیه با اخلال گران اقتصادی و کسانی که معیشت مردم را به خطر انداختند و از موقعیت و فرصت خود سوء‌ استفاده می کنند برخورد شدید و قاطعی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه