اخبار داغ

دبیر جبهه پایداری استان همدان:

رویکرد جوانگرایی در استان تحولی بزرگ ایجاد خواهد کرد

رویکرد جوانگرایی در استان تحولی بزرگ ایجاد خواهد کرد
دبیر جبهه پایداری استان همدان با اینکه اجرایی شدن گام دوم انقلاب، نیروهای جوان و تازه‌نفس می‌خواهد، گفت: جوانگرایی در استان قطعا اثرگذار خواهد بود و تحول بزرگی را ایجاد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه بیانیه گام دوم خطاب به جوانان است، اظهار کرد: از جوانان تحصیلکرده و توانمند انتظاراتی است و رهبر انقلاب جوانان را تحول‌آفرین می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: مسئولان باید کم‌کم کارها را به جوانان بسپارند و رهبر انقلاب با رویکرد جوانگرایی که در انتصابات اخیر خود داشتند به عنوان یک الگو هستند.

,

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه در نهادهای نظامی کشورمان برخلاف نهادهای نظامی دنیا جوانگرایی انجام می‌شود تصریح کرد:  امامان جمعه و شورای نگهبان نیز به سمت جوانگرایی رفته و باید جوانان را وارد عرصه‌های مدیریت کشور کنیم.

,

فلاحی خاطرنشان کرد: در استان همدان نیز باید نیروهای تازه نفس با سیاست‌ها و تدابیر، فکر و رویکرد جدید در مدیریت‌های اجرایی، فرهنگی، مذهبی و... ورود کنند.

,

وی با بیان اینکه اجرایی شدن گام دوم انقلاب، نیروهای جوان و تازه‌نفس می‌خواهد، عنوان کرد: جوانگرایی در استان قطعا اثرگذار خواهد بود و تحول بزرگی را ایجاد خواهد کرد.

,

این استاد حوزه و دنشگاه با بیان این که خوش استقبالی می‌تواند نشان دهنده حمایت از جوانگرایی باشد، گفت: خوش استقبال کردن بر این است که مدیران و مسئولان جوان را همراهی کرده و از برنامه‌ها و سیاست‌های آنها حمایت کنیم.

,

وی  یادآور شد: همانطور که مردم در استان همدان از شهید مدنی و آخوند ملاعلی  حمایت و همراهی کردند باید از جوانان و جوانگرایی نیز حمایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه