اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خبر داد:

حضور بیش از 2 هزار جهادگر برای ایام نوروز 98 در خراسان‌جنوبی/ 150 نقطه استان میزبان گروه‌های جهادی است

حضور بیش از 2 هزار جهادگر برای ایام نوروز 98 در خراسان‌جنوبی/ 150 نقطه استان میزبان گروه‌های جهادی است
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: برای ایام نوروز پیش بینی شده است حدود 2 هزار و 140 نفر از جهادگران در قالب 151 گروه جهادی در مناطق مختلف استان حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گروه های جهادی در ایام نوروز در استان، اظهار کرد:  برای ایام نوروز پیش بینی شده است حدود 2 هزار و 140 نفر از جهادگران در قالب 151 گروه در مناطق مختلف استان حضور پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: از این تعداد یک هزار و 277 نفر برادر و 863 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند .

,

 

,

حضور 7 گروه جهادی مهمان

, حضور 7 گروه جهادی مهمان, حضور 7 گروه جهادی مهمان,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد حضور گروه های جهادی مهمان نیز در استان خواهیم بود، اظهار کرد: تا کنون 7 گروه جهادی مهمان برنامه های خود را قطعی کرده‌اند که تعداد این افراد نیز به 606 نفر می‌رسد.

,

 

,

هنری گفت: اکثرگروه‌های جهادی مهمان از دانشجویان دانشگاه‌های تهران هستند که در ایام نوروز در استان حضور پیدا خواهند کرد و 385 نفر را برادران و 221 نفر از اعضای گروه‌های جهادی مهمان را خواهران تشکیل می‌دهند.

,

 

,

وی بیان کرد:گروه‌های جهادی مهمان در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان و طبس حضور خواهند داشت و مابقی گروه‌های جهادی که گروه‌های جهادی بومی استان هستند بر اساس منطقه جغرافیایی هدفی که برای هر گروه مشخص شده در مناطق حضور پیدا خواهند کرد.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر فعالیت‌هایی که در بازه زمانی مشخص شده انجام خواهند داد بررسی آمار،اطلاعات و احصای مشکلات روستاها نیز از دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی است که در این راستا برای اینکه اثر بخشی حضور خود را در مناطق بیشتر کنند برنامه‌ای را در آینده نزدیک برای حضور 5 ساله در منطقه تدوین خواهند کرد.

,

 

,

اشتغال رویکرد حضورگروه‌های جهادی

, اشتغال رویکرد حضورگروه‌های جهادی, اشتغال رویکرد حضورگروه‌های جهادی,

هنری بیان کرد: برنامه ریزی می‌شود رویکرد حضور گروه‌های جهادی در استان را به سمت اشتغال سوق داده و در بحث مباحث عمرانی نیز پروژهایی را که به گروه‌های جهادی پیشنهاد داده‌ایم پروژه‌هایی است که مربوط به زیرساخت اشتغال است.

,

 

,

وی ادامه داد: همچنین بسیاری از کارگاههای اشتغال الگویی را که در مناطق هدف آغاز به کار کرده است، گروه های جهادی مهمان در زمینه آموزش و بازاریابی برای فروش محصولات نیز کمک خواهند کرد که با بازاریابی بخشی از مشکل فروش برطرف شود.

, ,

 

,

حضور گروه‌های جهادی در بیش از 150 نقطه

, حضور گروه‌های جهادی در بیش از 150 نقطه, حضور گروه‌های جهادی در بیش از 150 نقطه,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: نقاط هدف گروه‌های جهادی برای ایام نوروز بیش از 150 نقطه است که  121 نقطه روستایی و حدود30 نقطه مربوط به حاشیه شهرها و مناطق محروم شهری است.

,

 

,

هنری با بیان اینکه نیمه دوم تعطیلات نوروز مصادف است با برگزاری ایام اعتکاف، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده گروه‌های جهادی از برنامه‌های مربوط به اعتکاف که در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد حمایت و همکاری کنند.

,

 

,

 وی افزود: بیش از 500 جهادگر لحظه تحویل سال در مناطق محروم خواهند بود و با برنامه‌های ویژه‌ای که برنامه ریزی شده به استقبال سال جدید خواهند رفت.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی آغاز بازه زمانی حضور گروه‌های جهادی را 22 اسفند سال جاری  و پایان آن‌را 17 فروردین ماه سال آینده اعلام کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه