اخبار داغ

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی خبر داد:

بارش برف و باران در راه خراسان‌جنوبی

بارش برف و باران در راه خراسان‌جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز تا روز دوشنبه جاری با تقویت ناپایداری‌های جوی وزش باد شدید، گاهی گرد وخاک، افزایش متناوب ابر و رگبار و رعدو برق در مناطق کوهستانی شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه لطفی کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز تا روز دوشنبه جاری با تقویت ناپایداری‌های جوی وزش باد شدید، گاهی گرد وخاک، افزایش متناوب ابر و رگبار و رعدو برق در مناطق کوهستانی شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه بارشی از عصر امروز تا ظهر فردا خواهد بود، افزود: وقوع رواناب و آب گرفتگی معابر عمومی به ویژه در شهرستان‌های سرایان، فردوس، قائن، بشرویه، شمال طبس، خوسف و بخش‌هایی از شهرستان‌های نهبندان و سربیشه قابل پیش‌بینی است.

,

 

,

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کاهش دمای هوا در این مدت قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود، گفت: در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش‌ها به صورت برف و باران و نواحی مرتفع و گردنه‌ها به شکل برف خواهد بود بنابراین اختلال در حمل و نقل جاده‌ای با توجه به بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی و مه‌آلودگی قابل پیش‌بینی است.

,

 

,

لطفی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته سربیشه با دمای صفر درجه سلسیوس و طبس با دمای 25 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان گزارش شده است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: کمینه و بیشینه دمای هوا در مرکز استان نیز بین 7 و 17 درجه بالای صفر ثبت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه