اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

تمامی معابر اصلی و فرعی سطح شهر پاکسازی شد

تمامی معابر اصلی و فرعی سطح شهر پاکسازی شد
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه معابر اصلی در سطح شهر بصورت کامل پاکسازی شده است گفت: هیچ مسیر پاک سازی نشده در سطح شهر نداریم و تا چند ساعت آینده معابر فرعی و کوچه‌ها پاکسازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید علی‌ضمیر در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه از لحظات اولیه شروع بارش برف در سطح همدان حوزه خدمات شهری وارد عمل شد، اظهار کرد: شدت بارش آن قدر سنگین بود که کار را سخت کرد اما همکاران ما در خدمات شهری شهرداری بصورت مستمر از ساعات اولیه برای خدمات‌رسانی آماده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: از ابتدای شروع بارش، معاونت خدمات شهری شهرداری با استفاده از 200 دستگاه ماشین‌آلات گریدر، تیغه‌های برف‌روبی، نمک‌پاش و دیگر تجهیزات در سطح شهر در حال فعالیت بودند.

,

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه 550 نیروی انسانی برای پاکسازی معابر فعالیت داشتند، تصریح کرد:  معابر اصلی و فرعی در سطح شهر بصورت کامل پاکسازی شده و هیچ مسیر پاکسازی نشده در سطح شهر نداریم.

,

وی بیان کرد: از ساعت سه صبح کلیه ماشین‌آلات در سطح معابر شهری فعال بودند و معابر فرعی و کوچه ها تا ساعات آینده نیز پاکسازی می شوند.

,

علی‌ضمیر خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و همچنین نیروی انسانی خدمات شهری شهرداری همدان تا پاکسازی کامل شهر در کنار مردم حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه