اخبار داغ

خبر خوش اشتغال برای بروجردی ها

خبر خوش اشتغال برای بروجردی ها
نماینده مردم بروجرد و اشترینان با بیان اینکه امیدواریم سال آینده پروژه سیلیس به بهره‌برداری برسد، گفت: با توجه به نصب ماشین‌آلات جدید در کارخانه نساجی بروجرد حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر دیگر به اشتغال این کارخانه افزوده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در این شهرستان رخ‌داده تبدیل‌شدن روستای زیبای ونایی به شهر است، اگر هر روستایی این ظرفیت را داشته باشد باید به شهر تبدیل شود و شهرداری داشته باشد؛ هرچند شهرداری‌ها نیاز به بودجه دارند و دولت باید این بودجه لازم را برای هر شهر و شهرداری تخصیص دهد و روستای ونایی این ظرفیت را داشت و به این موقعیت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: 40درصد از آب بروجرد از ناحیه ونایی تأمین می‌شود که سرمایه‌ای بسیار ارزشمند است و باید قدر دانسته شود، ولی متأسفانه به‌خاطرعدم همت دولت در این منطقه سیستم فاضلاب وجود ندارد و آبی که زلال‌تر از اشک چشم است به‌دلیل عدم وجود ساختار وورود فاضلاب به آب مصرفی و خروج آن از سرچشمه تبدیل به آب آشامیدنی آلوده شده و این اصلاً زیبنده مردم شهر بروجرد و ونایی نیست.

,

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مورد حل مشکل آب مصرفی این منطقه عنوان کرد: بودجه و مبلغی در اختیار نماینده‌ها قرار می‌گیرد و بنده پیشنهاد دادم که مبلغی را برای این منظور و برای تأمین سیستم تصفیه ونایی اختصاص دهیم، طبیعتاً این اتفاق خوب و مبارکی خواهد بود که در سال 98 شاهد آن خواهیم بود؛ اگر این سیستم راه‌اندازی شود می‌توان بخشی از این آب را بعد از تصفیه‌شدن برای کشاورزی در نظر گرفت و ما بعد از گذشت ده‌ها سال شاهد آبی گوارا، زلال و سالم در این منطقه باشیم.

,

برای اشتغال جوان تلاش شود

, برای اشتغال جوان تلاش شود, برای اشتغال جوان تلاش شود,

وی بیان کرد: هزاران نفر از جوانان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هستند و تخصص هم دارند ولی متاسفانه به‌دلیل مجموعه محدودیت‌های دولت و عدم ایجاد فرصت‌های شغلی برای آن‌ها ما با یک مشکل ملی و نه یک مشکل منطقه‌ای روبه‌رو هستیم؛ البته می‌توان با کمی جابجایی این معضل بزرگ که در کل کشور وجود دارد را حل کرد، به‌همین خاطر و با توجه به اینکه بسیار ضروری است دین خودم را به مردم و جوانان ادا خواهم کرد.

,

بروجردی گفت: در امر ایجاد فرصت‌های شغلی وظیفه قانونی ماست که پیگیری کنیم و دولت و قانون اساسی هم باید در این خصوص برای جوانان و جامعه اقدامات لازم را انجام دهد، به‌همین دلیل باید پروژه‌هایی که فرصت شغلی ایجاد می‌کند را توسعه و حمایت کرد؛ با راه‌اندازی پروژه‌های شغلی مناسب صدها نفر جذب کار خواهند شد، یکی از این پروژه‌های فعال نساجی بروجرد است که از مصادیق موفق اجرایی است.

,

افزایش اشتغال در نساجی بروجرد

, افزایش اشتغال در نساجی بروجرد, افزایش اشتغال در نساجی بروجرد,

نماینده مردم بروجرد و اشترینان به حمایت‌های بخش خصوصی و روند صعودی کار در نساجی بروجرد و به برطرف‌شدن مشکلات و موانع اشاره کرد و هم‌چنین در مورد مشکلات ریزودرشت این بخش از جمله بدهی‌های گاز و برق که در حال رسیدگی است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که این بخش فعال و ملی کشوری داشته اما توانسته با همت مدیرعامل و جرأتی که به خرج داده خیز بلندی در مورد تولید رنگ سون بردارد که البته این کار بسیار قابل ستودن است.

,

بروجردی اظهار داشت: در حال حاضر نساجی بروجرد ماشین‌آلات جدیدی را برای تولید بهتر و بیش‌تر وارد مرحله کار کرده که با توجه به نصب این ماشین‌آلات مضاعف بر 900 نفری که مشغول به‌کار هستند حدود 200 تا 300 نفر دیگر را اضافه خواهد کرد؛ این امر جدا از رونق اقتصادی باعث رونق زندگی بسیاری خواهد شد. نگاه ما به فرد نیست بلکه به خانواده است. این باعث افتخار است که نساجی بروجرد یک برند ملی است و در تمام بازارهای کشور شهرت دارد و خوش‌بختانه با گرفتن تخصیص‌ها کار در پیشرفت است.

,

پروژه سیلیس به بهره‌برداری می‌رسد

, پروژه سیلیس به بهره‌برداری می‌رسد, پروژه سیلیس به بهره‌برداری می‌رسد,

وی در خصوص اهمیت پروژه سیلیس افزود: سیلیس یک فرازونشیب بسیار طولانی را طی کرده و در واقع به دلیل یک طلب چند صدمیلیاردی در وزارت نفت روند کار متوقف شده‌بود، البته با پیگیری‌هایی که با آقای وزیر و رئیس گاز کل کشور داشتیم این معضل به مراحل پایانی خودش رسیده و امیدواریم که در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

,

نماینده مردم بروجرد و اشترینان عنوان کرد: سال آینده سال شکوفاشدن شهرک سیلیس است، چون با شکل‌گرفتن این پروژه یک پتروشیمی عظیم راه‌اندازی خواهد شد که 5 فاز دارد و برای هزاران نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد و در حال حاضر تنها یک فاز آن فعال است، با این روند سرعتی که در پیش گرفته بعد از فروردین 98 شاهد تحول مهمی در این خصوص خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه