اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان:

مراکز خدمات جامع سلامت تنگستان در تعطیلات نوروز باز هستند

مراکز خدمات جامع سلامت تنگستان در تعطیلات نوروز باز هستند
رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت تنگستان در روزهای تعطیل فروردین‌ماه به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: مراکز خدمات جامع سلامت تنگستان در روزهای تعطیل فروردین‌ماه به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عادل رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: مراکز خدمات جامع سلامت تنگستان در روزهای تعطیل فروردین‌ماه به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند., سپاس,

عادل مقدس اظهار داشت: هم‌زمان با شروع تعطیلات نوروزی و تعطیلی برخی ادارات، نهادها و سازمان‌ها در این ایام، در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تلاش شده است تا خدمات بهداشتی و درمانی موردنیاز مردم مانند سایر روزهای سال به آن‌ها ارائه شود.

,

وی ادامه داد: بر این اساس در ایام نوروز علاوه بر بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، مراکز خدمات جامع سلامت اهرم، دلوار، آباد، بوالخیر و پهلوان کشی در تمامی ۱۵ روز اول سال ۹۸، مرکز خدمات جامع سلامت بنه گز از ۱ تا ۷ فروردین و مرکز خدمات جامع سلامت شورکی از ۸ تا ۱۵ فروردین فعالیت خواهند کرد.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم به عنوان مرکز معین، در روزهایی که مراکز خدمات جامع سلامت بنه گز و شور کی تعطیل هستند وظیفه ارائه خدمات به مردم آن منطقه را بر عهده خواهد داشت.

,

Gerelateerde afbeelding

, Gerelateerde afbeelding,

مهندس مقدس تصریح کرد: با توجه به حضور گردشگران در دلوار و خائیز علاوه بر پایگاه‌های ثابت اورژانس دو کمپ اورژانس در این محل‌ها در قالب کمپ نوروزی فعالیت خواهند کرد، ضمن اینکه یک آمبولانس سیار نیز در منطقه حضور خواهد داشت.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان با مهم ارزیابی کردن آزمایش هیپوتیروئیدی برای کودکان ۳ تا ۵ روز بیان داشت: در تمامی مدت تعطیلات، خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت اهرم در بخش مرکزی و مرکز خدمات جامع سلامت دلوار در بخش دلوار این آزمایش را انجام دهند.

,

عادل مقدس خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دارویی به مردم شریف شهرستان و مهمانان نوروزی در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، مراکز خدمات جامع سلامت اهرم، دلوار، آباد، بوالخیر، پهلوان کشی، بنه گز (1-7 فروردین) و شورکی (۸-۱۵ فروردین) ارائه خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه