اخبار داغ

اجلاسیه مسئولان انجمن‌های بسیج هنرمندان کشور آغاز به کار کرد

اجلاسیه مسئولان انجمن‌های بسیج هنرمندان کشور آغاز به کار کرد
اجلاسیه مسئولان انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز با حضور برخی از چهره‌ها و اساتید هنری و فرهنگی در مجتمع ولایت شهر مقدس قم آغاز به‌کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، مراسم افتتاحیه اجلاسیه مسئولان انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز با حضور جمعی از چهره‌ها و اساتید هنری و فرهنگی در سالن جلسات کوثر مجتمع ولایت قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در ابتدای این مراسم طی سخنانی از ضرورت برگزاری این نشست برای تبیین اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان یاد کرد و افزود: این گردهمایی فرصتی برای هم‌فکری و ترسیم مسیر سال آینده سازمان بسیج هنرمندان است که امیدواریم با این مسیر به قله اصلی نظام اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر برسیم.
,
همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با تاکید بر اینکه باور کردن قدرت خداوند متعال موجب تبعیت از دستورات الهی می‌شود، تصریح کرد: هنر اصلی انسان زندگی با معرفت است و جایگاه انسان وابسته به شناخت و آگاهی انسان از عالم است چراکه اگر نسبت به این دنیا شناخته لازم را نداشته باشیم به آن وابسته و از خداوند متعال دور خواهیم شد.
,
محوریت اصلی این اجلاسیه، نشست مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن‌های مرکزی با مسئولان انجمن‌های استانی سراسر کشور است که در قالب کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف دنبال می‌شود.
,
حضور هنرمندان بسیجی در مسجد مقدس جمکران و قرائت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دیدار مسئولان سازمان بسیج هنرمندان کشور با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید جهان تشیع و برگزاری مراسم اختتامیه در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از دیگر بخش‌های این اجلاسیه دو روز خواهد بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه