اخبار داغ

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

۱۶۰ کلاس درس، پذیرای مسافران نوروزی در البرز/ اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفند آغاز می شود

۱۶۰ کلاس درس، پذیرای مسافران نوروزی در البرز/ اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفند آغاز می شود
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین آماده خدمت رسانی به همکاران فرهنگی سراسرکشور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز درباره جزئیات ستادهای اسکان نوروزی در مناطق مختلف استان به خبرنگار تیتریک، گفت: امسال 6 ستاد داریم که 2 مورد آن در کرج و 4 ستاد دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ، اشتهارد، نظرآباد و طالقان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, تیتریک,
 
,
مراد مالمیر با اشاره به اینکه 21 مدرسه در قالب 160 کلاس درس برای اسکان همکاران فرهنگی پیش بینی شده است، افزود: 70 کلاس ویژه و 90 کلاس الف در نظر گرفته شده و امسال کلاس های ب و ج برای میزبانی مسافران نخواهیم داشت.  
,
 
,
وی اظهار داشت: امکانات رفاهی شامل فرش، یخچال، تلویزیون، تخت، پتو و ملحفه در قالب امکانات اولیه به صورت کامل در کلاس ها پیش بینی شده است و از 28 اسفند تا 12 فروردین آماده خدمت رسانی به همکاران فرهنگی سراسرکشور هستیم. 
,
 
,
مالمیر با اشاره به اینکه اگر وزارت آموزش و پرورش با توجه به تعطیلات بیشتر، اسکان را تمدید کند آمادگی انجام این مهم را خواهیم داشت، تصریح کرد: تفاوت کلاس های ویژه با الف این است که کلاس های الف تخت ندارند. 
,
 
,
وی هزینه اسکان در یک شب را برای فرهنگیان در کلاس ویژه 33600 تومان و در کلاس الف 29400 تومان اعلام کرد و گفت: برای کارکنان دولت هزینه یک شب اسکان در کلاس ویژه 75500 تومان و در کلاس الف 57500 تومان خواهد بود. 
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در خاتمه با اشاره به اینکه هزینه اسکان یک شب در کلاس الف برای مشاغل آزاد 90 هزار و 500 تومان خواهد بود و اسکان در کلاس ویژه برای این خانواده ها وجود ندارد خاطر نشان داشت: ساعت کار کلاس های اسکان نوروزی مسافران شبانه روزی است.  
,
 
,
در خاتمه آدرس ستادهای اسکان را به شرح ذیل خواهید خواند: 
,
 
,
ستاد مرکزی فاتحی: کرج - عظیمیه – بلوار کاج – بلوار ولی عصر – جنب مرکز آموزشی رفاهی قلم
باشگاه پیشکسوتان: کرج – مهرشهر – بلوار ارم – بلوار دانش
مدیریت آموزش و پرورش اشتهارد: اشتهارد – میدان معلم – بلوار آیت الله خامنه ای  
مدیریت آموزش و پرورش ساوجبلاغ: بلوار آیت الله خامنه ای – اداره آموزش و پرورش  
مدیریت آموزش و پرورش طالقان: طالقان – میدان امام خمینی (ره)  
مدیریت آموزش و پرورش نظرآباد: نظرآباد – تقاطع شهید شیرودی و شهید بهشتی  
 
,
,
,
,
,
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه