اخبار داغ

رییس اتاق اصناف بندرعباس:

هیچ گونه کمبود شکر در بندرعباس وجود ندارد

هیچ گونه کمبود شکر در بندرعباس وجود ندارد
رییس اتاق اصناف بندرعباس با بیان اینکه 150 تن شکر بین واحد های تولیدی و بخش مردمی در حال توزیع است، گفت: کشتی های حامل شکر وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته اند و به زودی بار آن ها به بازار عرضه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالمجید جلالی، رییس اتاق اصناف بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در بندرعباس اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه سال جاری بر اساس شیوه نامه تدوین و ابلاغ شده از سمت وزیر کشور مدیریت و برگزاری آن به اتاق های اصناف کشور واگذار شد؛ اما به دلیل تاخیر رسیدن این بخش نامه به اتاق اصناف بندرعباس این دوره از نمایشگاه بهاره را نیز شرکت پیمانی اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس اتاق اصناف بندرعباس با بیان اینکه غرفه داران و مردم استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه بهاره دارند، گفت: تفاوت های کلان قیمتی در بین تامین کالاهای ضروری و سبد کالا خانوار در این نمایشگاه نسبت به بازار  وجود دارد.

,

جلالی با اشاره به توزیع شکر تنظیم بازار در این نمایشگاه عنوان کرد: تفاوت قیمتی بین تخم مرغ و شکر در این نمایشگاه نسبت به بازار وجود دارد و از شرکت غله استان150 تن شکر تحویل گرفته شده که بین  واحد های تولیدی و بخش مردمی در حال  توزیع هستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه نگرانی در تهیه مواد غذایی و مایحتاج سبد کالای خانوار وجود ندارد، تصریح کرد: کشتی های حامل شکر وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته اند و به زودی به بازار عرضه می شود.

,

رییس اتاق اصناف بندرعباس با اشاره به تخفیف های موجود در نمایشگاه بهاره عنوان کرد: برابر بر شیوه نامه های موجود اختلاف قیمت نمایشگاه ها نسبت به بازار باید 15 درصد کمتر باشد؛ اما با توجه به رقابت غرفه داران سطح تخفیف برای مصرف کنندگان حتی پایین از این مقدار نیز پیش بینی می شود.

,

جلالی با تاکید بر اینکه آمادگی داریم هرگونه مسائل و مشکلات شهروندان را پیگیری و حل کنیم، گفت: شهروندان اگر در  نمایشگاه گران فروشی را مشاهده کردند به مسئولان اتاق اصناف و بازرسی 124 سازمان صمت اطلاع رسانی کرده و پیگیر حق و حقوق خود باشند.

,

وی با بیان اینکه تمام غرفه های نمایشگاه بهاره دارای اتکت قیمت هستند، گفت: کمیته کارشناسی قیمت و کیفیت در این نمایشگاه متشکل از سازمان حمایت از مصرف کننده و اتحادیه صنفی در این نمایشگاه وجود داشته و اقلام کیفیت بندی شده و غرفه دار موظفند تا پایان نمایشگاه این قیمت ها را نصب و رعایت کند.

,

رییس اتاق اصناف بندرعباس خاطر نشان کرد:  نمایشگاه بندرعباس هفدهم الی بیست و هفتم اسفندماه پذیرای شهروندان برای تامین مایحتاج زندگی آن ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه