اخبار داغ

با حمایت پالایشگاه گاز سرخس؛

هفتمین نمایشگاه گل و گیاه در سرخس برپا شد

هفتمین نمایشگاه گل و گیاه در سرخس برپا شد
رئیس مستغلات پالایشگاه گاز سرخس گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و با حمایت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، هفتمین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه های دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود یداللهی در گفتگو با نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ نوع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه ای و بیرونی، انواع گیاهان پوششی، انواع گلدان های پلاستیکی، سرامیکی و سفالی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

رئیس مستغلات پالایشگاه گاز سرخس افزود: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، فرصت خوبی برای علاقه مندان به انواع گل و گیاه است تا با تنوع اقلیمی ایران و گیاهانی که در نقاط مختلف می روید، آشنا شوند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال و با حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، عرضه تولیدات گل و گیاه به دست اندرکاران این حوزه در شهرستان سرخس واگذار شده است که ۶۰ درصد گل و گیاهان ارائه شده در این نمایشگاه از تولیدات شهرستان سرخس است.

,

 

,

یداللهی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه همه ساله با حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برپا می شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آموزش های کاشت، داشت و برداشت گل و گیاه و آموزش های درختچه های باغچه ای به علاقه مندان ارائه می شود.

,

 

,

رئیس مستغلات پالایشگاه گاز سرخس اضافه کرد: برای ارائه خدمات ایجاد فضای سبز به منازل سازمانی، قراردادی با مجری نمایشگاه انجام شده است که کارکنان در صورت تمایل می توانند با هزینه شخصی مبادرت به ایجاد فضای سبز در منازل کنند.

,

 

,

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز تا ۲۵ اسفندماه جاری، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهرها ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس دایر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه