اخبار داغ

به همت فرزند شهید جدیدی؛

نرم‌افزار جامع «یاد یاران» عصر امروز رونمایی می‌شود

نرم‌افزار جامع «یاد یاران» عصر امروز رونمایی می‌شود
مسئول تیم طراحی نرم‌افزار «یاد یاران» ضمن معرفی بخش‌های مختلف این نرم‌افزار، از رونمایی از این نرم‌افزار در عصر روز یکشنبه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد جدیدی مسئول تیم طراحی نرم‌افزار جامع تلفن همراه اندروید «یاد یاران» با محوریت 76 شهید مدفون در حرم مطهر امامزاده علی اشرف(ع) در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به رونمایی از این نرم‌افزار در روز یکشنبه هفته جاری گفت: هدف ما از طراحی این نرم‌افزار معرفی هرچه بیشتر 76 شهید بزرگوار مذکور به خانواده شهدا و زائران حرم امامزاده علی‌اشرف(ع) بود؛ ایده اولیه این اقدام از حدود 10 سال قبل در ذهن ما شکل گرفت که در نهایت امسال به سرانجام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جدیدی بخش «شهید بزرگوار» شامل معرفی‌نامه، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، گالری عکس و خاطرات هریک از شهداست را از جمله بخش‌های این نرم‌افزار عنوان کرد و گفت: در این بخش، نام شهدا به ترتیب تاریخ شهادتشان دسته‌بندی شده است و اطلاعاتی همچون یگان اعزام‌کننده، مدت حضور در جبهه، محل شهادت و... در اختیار مخاطبان قرار گرفته است؛ افزون بر این بخشی نیز تحت عنوان «تفأل به شهید» در این نرم‌افزار تعبیه شده که با کلیک بر روی آیکن آن قسمت کوتاهی از وصیت‌نامه موضوعی یکی از شهدا به نمایش درمی‌آید.

,

وی «گالری یاد یاران» را از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار عنوان کرد و گفت: این بخش شامل 90 عکس دسته‌جمعی از شهدای مدفون در حرم امامزاده علی‌اشرف(ع) است که ضمن امکان تماشای آن‌ها به صورت اسلایدشو، امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها نیز وجود ندارد.

,

مسئول تیم طراحی نرم‌افزار یاد یاران، گنجاندن ادعیه کتاب مناجات‌الصالحین، 21 سوره قرآن با طریقه ختم آن‌ها، تعقیبات نماز، جوشن کبیر، زیارتنامه معصومین و... را یکی دیگر شاخصه‌های نرم‌افزار مذکور برشمرد و گفت: مناجات‌الصالحین شامل تمامی ادعیه و زیارتنامه‌هایی است که افراد در طول سال به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند.

,

جدیدی با بیان این که مخاطبان این نرم‌افزار می‌توانند در بخش «چهل حدیث» احادیثی درباره شهید و شهادت را مطالعه کنند گفت: افزون بر این بخش «ذکرشمار» نیز برای این نرم‌افزار پیش‌بینی‌شده که افراد می‌توانند با کلیک کردن بر روی آن از قابلیت شمارنده ذکرشمار استفاده کنند؛ ضمن آن که با خروج از نرم‌افزار شمارنده صفر نخواهد شد و افراد می‌توانند با مراجعه دوباره به نرم‌افزار ذکر خود را پی بگیرند.

,

وی با اشاره به امکان جستجوی نام شهدا در این نرم‌افزار افزود: ما اقداماتی را برای ارائه این نرم‌افزار در کافه‌بازار صورت داده‌ایم؛ ضمن آن که باید اشاره شود، تمامی هزینه‌های طراحی این نرم‌افزار توسط خانواده شهدا پرداخت شده است.

,

مسئول تیم طراحی نرم‌افزار یاد یاران بخش آشنایی با امامزاده علی‌اشرف(ع) بر اساس تحقیقات علامه حائری سمنانی را از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار برشمرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با اسکن بارکدی که در امامزاده و ذیل این گفتگو در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، لینک دانلود نرم‌افزار را دریافت کنند.

,

جدیدی تیم ایده‌پردازی و طراحی این نرم‌افزار را مشتمل بر 3 نفر عنوان کرد.

,

مخاطبان گرامی می‌توانند با اسکن بارکدی که در تصویر زیر قابل مشاهده است، نرم‌افزار یاد یاران را به طور رایگان دریافت کنند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه