اخبار داغ

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بجنورد انتقاد کرد؛

جای خالی کمپ اسکان مسافر در بجنورد/بجنورد در محاصره آرامستان ها

جای خالی کمپ اسکان مسافر در بجنورد/بجنورد در محاصره آرامستان ها
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بجنورد از فقدان کمپ اسکان ثابت مسافر در شهر بجنورد انتقاد کرد و بر لزوم احداث چنین پارکی برای افزایش مدت ماندگاری مسافران در این شهر تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل عصر اترک، از سید محسن موسوی، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بجنورد در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: فقدان کمپ اسکان ثابت برای مسافران که در مسیر عبور میان استان های مازندران، گلستان و خراسان رضوی قرار دارد، غفلتی است که تا به کنون مدیران نسبت به تحقق آن داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

موسوی گفت: با توجه به اینکه احداث کمپ اسکان ثابت برای مسافران با آماده سازی امکاناتی از جمله امکان اتراق، پارکینگ، نگهبان، سرویس بهداشتی، حمام و حتی بازارچه خرید صنایع دستی در شهر بجنورد موجب افزایش مدت ماندگاری مسافران در این شهر خواهد شد، با این وجود، شاهد هستیم به علت فقدان چنین فضایی، مسافرانی که وارد شهر بجنورد می شوند در بوستان ها و پارک های این شهر چادر برپا می کنند.

,

وی تصریح کرد: این وضعیت در فصول بهار و تابستان میان شهروندان بجنوردی و مسافران تعارض و تداخل ایجاد می کند.

,

وی خواستار شد: این تداخل باید حل و فصل شود و انتظار است با حمایت مالی چنین کمپی برای اقامت مسافران در شهر بجنورد احداث شود.

,

موسوی در بخشی دیگر از سخن خود، به وجود 18 گورستان در شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: این وضعیت مثل این می ماند که این شهر در محاصره آرامستان ها قرار گرفته است.

,

وی همچنین با اشاره به آرامستان جاوید در ضلع شمالی شهر بجنورد، بیان کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، این مطالعات حکایت از آن دارد که این آرامستان در آینده کفاف تدفین را نخواهد داد.

,

افزون بر این، وی از تدفین شبانه متوفیان در ضلع شمالی پارک الهیه خبر داد و گفت: شهرداری بجنورد با مراجعه به این مکان با دقت به تاریخ درج شده روی مزارها، متوجه می شود که این تدفین ها اخیرا انجام شده اند.

,

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بجنورد خواستار شد: شهرداری بجنورد نسبت به ساماندهی آرامستان ها و تدفین شبانه و پنهانی متوفیان در پارک الهیه ورود کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه