اخبار داغ

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خبر داد

آمادگی 20 یادمان دفاع مقدس در استان خوزستان برای میزبانی از زائران راهیان نور/ استقرار 61 راوی دفاع مقدس در پایتخت دفاع مقدس

آمادگی 20 یادمان دفاع مقدس در استان خوزستان برای میزبانی از زائران راهیان نور/ استقرار 61 راوی دفاع مقدس در پایتخت دفاع مقدس
سردار مسجدی گفت: 20 یادمان و زیارتگاه در استان خوزستان به همراه 61 راوی استقراری از سوی سپاه و بسیج، در ایام نوروز، میزبان زائران راهیان نور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با اشاره به اینکه راویان دفاع مقدس در یادمان ها و زیارتگاه های دفاع مقدس در استان خوزستان مستقر شده اند، گفت: راویان دفاع مقدس از تاریخ 10 اسفندماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و تا 15 فروردین برای زائران راهیان نور روایت گری می کنند.

وی ادامه داد: راویان دفاع مقدس در طول سال توسط سپاه های استانی، دوره های آموزشی روایتگری دفاع مقدس را طی می کنند و 19 دی ماه امسال، همایشی با حضور راویان دفاع مقدس در تهران برگزار شد تا کارگاه آموزشی برای این عزیزان برگزار شود.

سردار مسجدی با بیان اینکه 20 یادمان و زیارتگاه در استان خوزستان در ایام نوروز، میزبان زائران راهیان نور هستند، ادامه داد: سه یادمان در اختیار ارتش جمهوری اسلامی، یک یادمان در اختیار نیروی انتظامی و بقیه یادمان ها در اختیار سپاه و بسیج است و سالانه میزبان زائران راهیان نور محسوب می شوند.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه افزود: روزانه 61 راوی دوران دفاع مقدس از سوی سپاه و بسیج در یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان مستقر هستند و برای زائران راهیان نور روایتگری می کنند و علاوه بر این، هر کاروان راهیان نور داری راوی دفاع مقدس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه