اخبار داغ

شهردار زنجان:

آغاز اجرای طرح پلاک کوبی درختان در زنجان/ دفن اموات در مزار بالا و پایین زنجان از سال آینده ممنوع می‌شود

آغاز اجرای طرح پلاک کوبی درختان در زنجان/ دفن اموات در مزار بالا و پایین زنجان از سال آینده ممنوع می‌شود
شهردار زنجان با اشاره به اینکه بهشت زهرای زنجان افتتاح شده و همه تمهیدات برای دفن اموات در این محل انجام شده است گفت: با تکمیل این پروژه دفن اموات در مزار بالا و پایین زنجان از سال آینده ممنوع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; مسیح‌اله معصومی امروز در نشست خبری با اصحابه رسانه با اشاره به اینکه شهرداری زنجان برخلاف مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی سال موفقی را پشت سر گذاشته است اظهار کرد: این موفقیت‌ها  با همراهی خوب مدیران استانی با مجموعه شهرداری به دست آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در شکل گیری و اجرای برخی از پروژه‌ها مجموعه استانداری، راه و شهریازی و اعضای شورا همراهی خوبی داشتند.

,

شهردار زنجان با اشاره به اینکه به فرض اگر ما اخلاف نظرهایی در شورای داشته باشیم و این یک چیز طبیعی برای یک جمع است ولی در پروژه‌های اعضای شورای شهر همراهی خوبی داشتند افزود: در سطح استان نیز در برخی مواقع  با برخی از دستگاه‌ها اختلاف نظر داریم ولی دستگاه‌ها در شکل‌گیری پروژه‌های نقش مهمی داشتند.

,

وی با اشاره به اینکه پروژه‌ سبزه میدان و روند اجرای آن بیان کرد: پروژه سبزه میدان به لحاظ مراحل اداری کاملا منطبق با قانون و ضوابط اجرا شده است و در تمام مصوبات آن ضوابط قانونی طی شده است.

,

معصومی با اشاره به افزایش مناطق زنجان به 4 منطقه افزود: در حال حاضر تعداد مناطق شهری زنجان به 4 منطقه افزایش یافته که این کار باعث توزیع عادلانه خدمات در مناطق شهری زنجان می‌شود.

,

وی عنوان کرد: صدور پروانه، توزیع عادلانه خدمات، کنترل ساخت و سازها، جلوگیری از سد معبر و غیره از مزایای افزایش تعداد مناطق شهری زنجان به 4 منطقه بوده که این اقدمات با افزایش تعداد مناطق شهری با دقت بیشتری نیز انجام می‌شود.

,

شهردار زنجان با اشاره به دو برابر شدن بودجه شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: همیشه در بحث بودجه از نرم کشوری عقب بودیم و بودجه شهرداری زنجان برای هر شخص تنها 500 هزار تومان بود که در حال حاضر به میانگین کشوری نزدیک شدیم و این رقم به 900 هزار تومان افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در زنجان افزود: این پروژه در 56 کیلومتر با رقم اعتباری زیر 20 میلیارد تومان با شرکت ایرانسلی به صورت مشارکتی انجام می‌شود.

,

معصومی عنوان کرد: ارزش این پروژه این است که ما به سمت شهر هوشمند حرکت می‌کنیم و نگاهمان نگاه هوشمندی است.

,

وی با اشاره به نصب المانهای شهری در سطح شهر زنجان بیان کرد: 50 المان نوروزی در مناطق مختلف شهر زنجان نصب شده است.

,

شهردار زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی بازگشایی محور پادگان در دهه فجر امسال بیان کرد: این طرح با اعتبار حدود 7 تا 8 میلیارد تومان اجرا می‌شود و نکته حائر اهمیت این است که با اجرای این طرح گره بزرگی از مشکلات ترافیکی زنجان برطرف می‌شود.

,

وی همچنین به افتتاح پروژه گلخانه مرکزی در زنجان عنوان کرد: این مرکز چند کار را همزمان انجام می‌دهد اولا این گلخانه مرکز تحقیقات گل و گیاه است و در این مرکز شیوه کشت و نحوه آبدهی و گونه گل و درخت کاشته شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

معصومی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه در خرید گل و گیاه خودکفا شدیم افزود: با این پروژه از سال آینده از هزینه بیشتر در بخش گل و گیاه صرفه جویی می‌شود که سالانه بالغ بر 2.5 میلیارد تومان بوده و با فروش گل و گیاه منبا درآمدی نیز برای شهرداری محسوب می‌شود.

,

وی با اشاره به بحث پلاک کوبی درختان سطح شهر زنجان افزود: درختان این شهر تاراج می‌شد متوجه نمی‌شدیم و با اجرای طرح پلاک کوبی درختان مشخصات درختان سطح شهر زنجان ثبت شده و با اجرای این طرح از بریده شده درختان سطح شهر جلوگیری می‌شود.

,

شهردار زنجان عنوان کرد: همچنین شهرداری زنجان در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در طول 40 سال انقلاب به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

,

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های شهرداری زنجان در سال آینده بیان کرد: اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی از برنامه‌های شهرداری زنجان بود که این پروژه در سال آینده اجرا می‌شود.

,

معصومی عنوان کرد: وضعیت خطوط اتوبوسرانی زنجان قابل قبول نیست و باید سامانه اتوبوسرانی کاملا اجرا شود و باید تغییر تحولات جدی در این حوزه صورت گیرد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال آینده دفن اموات در مزار پایین و بالای زنجان ممنوع خواهد شد بیان کرد: بهشت زهرای زنجان در دهه فجر افتتاح شد و همه تمهیداتی که برای دفن اموات در محل انجام شده است.

,

شهردار زنجان با اشاره به ایجاد اتوبوس گردشگری در زنجان بیان کرد: این اتوبوس در چند روز آینده در زنجان فعال خواهد شد و برای گردشگران خدمات رایگان ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره به تامین بخشی از تجهیزات آتش نشانی زنجان عنوان کرد: بخشی از تجهیزات انفرادی آتشنشانان زنجان با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان خریداری شد.

,

معصومی همچنین با اشاره به پروژه پل غیرهمسطح گلشهر کاظمیه عنوان کرد: این پروژه از پروژه‌های افتخار آمیز شهرداری بوده و که قبل از زمان‌بندی اعلام شده نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه