اخبار داغ

نجف آباد در صدر آمار موقوفات / ۱۵۰ وقف جدید در استان به ثبت رسید

نجف آباد در صدر آمار موقوفات / ۱۵۰ وقف جدید در استان به ثبت رسید
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از اول سال جاری تاکنون ۱۵۹ وقف جدید در استان اصفهان به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام ولی الله روان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با توجه به فعالیت هایی تبلیغی، ترویجی و اطلاع رسانی هایی که توسط کارشناسان فرهنگی در معاونت فرهنگی، اجتماعی استان اصفهان، روابط عمومی اداره کل اوقاف استان و همچنین مشاوران وقف، انجمن های یاوران وقف و مبلغان مستقر در خیمعه های ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صاحب نیوز,

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: این فعالیت ها در جوار بقاع متبرکه در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی باعث شده تا از اول سال جاری تاکنون تعداد 159 وقف جدید در سراسر استان اصفهان توسط واقفان نیک اندیش در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت شود.

,

وی افزود: بیشترین وقف ها در شهرستان های نجف آباد با 15 وقف جدید، کاشان 13 وقف، فریدن 13 وقف، آران و بیدگل 12 وقف و خمینی شهر 10 وقف به ثبت رسیده است.

,

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان عنوان کرد: این وقف ها با نیات اجتماعی، درمانی، قرآنی، کمک به مساجد، کمک به طلاب حوزه های علمیه و چنین مواردی به ثبت رسیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه