اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد مطرح کرد؛

انتخاب یزد به‌عنوان «پایتخت کتاب ایران» شیرین‌ترین اتفاق سال 97

انتخاب یزد به‌عنوان «پایتخت کتاب ایران» شیرین‌ترین اتفاق سال 97
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: شیرین‌‌ترین اتفاق سال 97 بدون شک لحظه انتخاب «یزد» به‌عنوان «پایتخت کتاب ایران» بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ رقیه دوست فاطمیها در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاقی که در سال 97 در حوزه کتاب در یزد رخ داده است، اظهار کرد: به لطف پروردگار تمایلی به گفتن و ماندگار کردن تلخی‌ها ندارم؛ اما شیرین‌‌ترین اتفاق سال 97 بدون شک لحظه انتخاب «یزد» به‌عنوان «پایتخت کتاب ایران» و دریافت لوح تقدیر و تندیس از معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر ارشاد و دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در واقع باید این انتخاب شایسته را به مردم فرهنگ‌دوست و کتاب‌خوان یزد و کتابداران عزیز ویژه تبریک گفت.

وی در پاسخ به این سؤال که به عملکرد خودتان و دولت در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی چه نمره‌ای می‌دهید، خاطرنشان کرد: همیشه نمره دادن برایم یکی از سخت‌ترین کارها است و برای همین بیشتر از داوری و قضاوت پرهیز می‌کنم؛ در این مورد خاص معتقدم که دیگران باید به عملکرد ما نمره بدهند نه خودمان.

دوست فاطمیها مشکل تکراری کمبود بودجه را مهم‌ترین مشکل در حوزه کتابخانه‌ها در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: به لطف خدا در اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، تیم قوی، همراه و همدلی داریم که نمود آن در تمام برنامه‌های ملی و استانی مشهود است؛ اصلی‌ترین مشکل ما در حال حاضر کمبود شدید بودجه است؛ در غیر این صورت می‌توانستیم گام‌هایی فراتر از این هم برداریم.

 این مقام مسئول چالش خواندن برای تمامی سنین و اقشار مختلف مردم را مهم‌ترین چالش پیش روی خود در سال 98 عنوان کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه