اخبار داغ

آخرین تحولات منطقه؛

یکی از فرماندهان گروه‌هک تروریستی «جیش الاحرار» به هلاکت رسید + نقشه میدانی

یکی از فرماندهان گروه‌هک تروریستی «جیش الاحرار» به هلاکت رسید + نقشه میدانی
رزمندگان سوری در جریان درگیری در محور شمالی استان حماه موفق شدند فرمانده ارشد یکی از گروه‌های تروریستی را به هلاکت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه مذاکرات بین روسیه، ترکیه و ایران در خصوص شمال سوریه، حمله‌های گروه‌های تروریستی علیه مواضع رزمندگان سوری و مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

گروهی از تروریست‌های موسوم به «جیش الاحرار» موجود در شمال استان «حماه»، حمله گسترده‌ای را علیه ایستگاه‌های نظامی ارتش سوریه در محور شمال غرب منطقه «السقیلبیه» انجام دادند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی، رزمندگان سوری مستقر در منطقه متوجه تحرکات تروریست‌ها شدند و با آن‌ها درگیر شدند.

, ,
 
,
 
,

به گفته منابع میدانی، رزمندگان سوری بعد از چند ساعت درگیری گسترده با تروریست‌ها موفق شدند با کشته و زخمی کردن شماری از آن‌ها، حمله را به‌طور کامل دفع کنند و باقی را از منطقه فراری دهند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان سوری در این درگیری‌ها توانستند «ابو یوشع الوسطانی» فرمانده اصلی حمله‌کننده «جیش الاحرار» به ایستگاه ارتش را به هلاکت برسانند.

, ,

گروه‌های تروریستی موجود در شمال استان حماه و جنوب ادلب که عمدتاً از هم‌پیمانان «جبهه النُصره» هستند در چند روز گذشته به حمله‌های خمپاره‌ای خود به مناطق مسکونی «محرده، صوران، المحروسه، ناعور شحطه، تل بزام» واقع در شمال و شمال غرب حماه منجر به زخمی شدن تعدادی از ساکنان شده‌اند.

,

توپخانه ارتش سوریه نیز در جواب حمله‌های تروریست‌ها، مواضع تکفیری‌ها را در شمال و شمال غرب استان حماه مورد هدف قراردادند و خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد کردند.

,

هم‌زمان با ادامه درگیری بین ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی، منابع اعلام کردند، گروهی جدیدی از ارتش ترکیه به‌منظور بررسی اوضاع مناطق شمالی سوریه راهی استان ادلب شده‌اند و از برخی از مناطق بازدید کرده‌اند.

, ,

مقام‌های ترکیه تلاش می‌کنند با ادامه مذاکرات و آتش‌بس در مناطق شمالی سوریه، از آغاز عملیات رزمندگان سوری برای پاک‌سازی مناطق آلوده جلوگیری کنند و جان تروریست‌ها را نجات دهند.

,

بخش‌های وسیعی از استان ادلب، شمال و شمال غرب حماه، شمال شرق لاذقیه، غرب و جنوب غرب استان حلب، آلوده به تروریست‌های «جبهه النُصره، احرارالشام، جیش العزه، کتائب العزه، ارتش آزاد و …» است.

, , سانا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه