اخبار داغ

دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان خبر داد؛

میزبانی ۴۸۰ مسجد اصفهان از معتکفان/ تبیین محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از برنامه محوری این مراسم است

میزبانی ۴۸۰ مسجد اصفهان از معتکفان/ تبیین محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از برنامه محوری این مراسم است
دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان گفت: ۴۸۰ مسجد در سطح استان، برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن بابایی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه 82 هزار نفر در مراسم اعتکاف سال‌های گذشته در 480 مسجد در سطح استان اصفهان برگزار می‌شد، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل تقارن با 13 فروردین و تعطیلات نوروزی 40 هزار نفر در 480 مسجد معتکف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان گفت: امسال هم به دلیل تقارن با عید نوروز و ایام تحویل سال و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر انقلاب بحث خودسازی را مطرح کردند پیش‌بینی ما افزایش حضور جوانان در این مراسم معنوی است.

,

وی افزود: 480 مسجد در سطح استان، 62 در شهر و 90 مسجد در شهرستان اصفهان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال اعلام آمادگی کردند و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مراسم می‌توانند سامانه ثبت‌نام اعتکاف استان اصفهان به نشانی http://akefin.com مراجعه و مسجد مورد نظر خود را انتخاب را کنند.

, http://akefin.com,

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه به دلیل شروع ثبت‌نام آمار دقیقی نداریم اما تا امروز استقبال خوبی را شاهد بودیم، تصریح کرد: با قرآن در زلال اعتکاف، تبیین محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب و گفتمان های دینی، سه برنامه محوری ما در این مراسم معنوی که با حضور مبلغان خواهر و برادر برگزار می‌شود.

,

وی بیان کرد: برنامه‌هایی مذهبی برای میلاد حضرت علی (ع)، وفات حضرت زینب (س) و یادواره شهدای مدافع حرم در مساجد برگزار می‌شود و همچنین در برخی از مساجد استان مراسم ویژه تحویل سال را داریم.

,

دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان با اشاره به هزینه ثبت‌نام، ادامه داد: حداقل هزینه اعتکاف امسال 30 و حداکثر 120 هزار تومان اما به‌صورت میانگین حدود 80 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه