اخبار داغ

از سوی رئیس مجمع نمایندگان استان مطرح شد؛

مسائل بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی سه چالش مهم اقتصادی اصفهان

مسائل بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی سه چالش مهم اقتصادی اصفهان
رئیس مجمع نمایندگان استان مسائل بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی را سه چالش مهم اقتصادی استان برشمرد و گفت: بخش دولتی و خصوصی باید موانع پیش روی واحدهای تولیدی را بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ استاندار اصفهان در هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از منتخبان اتاق بازرگانی اصفهان خواست که نقش یک بازوی کارشناسی را برای استانداری ایفا کنند و افزود: از هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی می خواهیم که به استانداری در واگذاری اختیارات و هدایت تسهیلات و رفع موانع تولید کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عباس رضایی تصریح کرد: از تیم جدید اتاق بازرگانی می خواهیم نوآوری و خلاقیت برای حل مسائل روز اقتصادی ارائه دهند و برای مسائل، راهکار جدیدی مطرح کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مقررات برای گیر دادن و ایجاد گره نیست؛ بلکه برای گره باز کردن و تسهیل کسب و کار است و از این رو باید مدیران و مسئولان به مقررات به دید حل مسایل مشکلات مردم به ویژه فعالان اقتصادی نگاه کنیم .

,

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این جلسه گفت: شورای گفتگوی استان در سال 94، 14 جلسه رسمی شورا و 42 جلسه کارشناسی برگزار کرد که این عملکرد در بین استان ها بی نظیر است.

,

سیدعبدالوهاب سهل آبادی تصریح کرد: 95 مصوبه شورای گفتگوی استان  شامل 58 مصوبه ملّی و 37 مصوبه استانی بود که بیش از 50 درصد مصوبات اجرایی و مصوبات ملّی شورا مورد تأیید شورای گفتگوی کشور قرار گرفت.

,

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در 11 اسفند گفت: از دو هزار و 300 واجد رأی ، یک هزار  150 دارننده کارت بازرگانی در انتخابات شرکت و اعضای جدید هیئت نمایندگان را انتخاب کردند.

,

رئیس مجمع نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان هم در این جلسه با تأکید بر هم افزایی بخش دولتی و خصوصی استان برای حل مسائل فعالان اقتصادی گفت: استان اصفهان با چالش های بسیاری روبروست و برای حل آن به یک نگاه ویژه از سوی مسئولان استانی و کشوری نیاز داریم.

,

سیدناصر موسوی لارگانی مسائل بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی را سه چالش مهم اقتصادی استان برشمرد و گفت: بخش دولتی و خصوصی با همراهی یکدیگر باید موانع پیش روی واحدهای تولیدی را که حتی یک اشتغال ایجاد کردند را بردارند.

,

معاون قضایی دادگستری استان اصفهان هم در انتهای این جلسه حمایت از تولیدکنندگان را یکی از  موضوعات مورد تأکید دستگاه قضایی برشمرد.

,

محمد محمدی خواستار تصویب قانون جامع داوری در مجلس شورای اسلامی شد و گفت: این قانون می تواند در حل دعاوی تجاری نقش مهمی ایفا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه