اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به کاروانهای راهیان نور

آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به کاروانهای راهیان نور
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به کاروانهای راهیان نور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان استان زنجان تا قبل از تعطیلات نوروزی، آماده خدمت رسانی به کاروانهای راهیان نور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیر درمان استان با بیان اینکه دو مرکز درمانی بستری شامل بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر در ایام تعطیلات نوروزی نیز برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی فعال خواهند بود افزود: استان زنجان در مسیر حرکت کاروانهای راهیان نور قرار دارد و بهمین جهت آمادگی لازم را بمنظور پذیرش و خدمت رسانی به صورت اورژانسی و امداد رسانی به کاروانهای راهیان نور میباشد0

,

محمدی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی بعنوان دومین بال درمان کشور ، در برخی استانها استقرار درمانگاه صلواتی با حضور یک نفر پزشک و یک نفر بهیار یا پرستار، تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز بهمراه یک دستگاه آمبولانس با راننده از تاریخ 15  اسفند لغایت 15 فروردین 98 در مناطق عملیاتی خواهد داشت .

,

وی در پایان آمادگی کامل مراکز درمانی استان را برای خدمت رسانی به کاروانهای راهیان نور اعزامی از سایر استانها را اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه