اخبار داغ

روابط مشترک اصفهان و نرماندی فرانسه، عامل تقویت بنگاه های کوچک اقتصادی

روابط مشترک اصفهان و نرماندی فرانسه، عامل تقویت بنگاه های کوچک اقتصادی
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان: گفت: همکاری بین استان های نرماندی و اصفهان در زمینه های مختلف می تواند روابط بین بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی(SME) را تقویت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ پیش از ظهر امروز معاون مدیر بین الملل استانداری نرماندی فرانسه با نایب رئیس و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با اشاره به توانمندی استان در بخش های صنعتی،کشاورزی و خدماتی گفت: همکاری بین استان های نرماندی و اصفهان در زمینه های مختلف می تواند روابط بین بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی(SME) را تقویت کند.

,

مصطفی رناسی ضمن دعوت از فعالان اقتصادی اتان نرماندی فرانسه برای بازدید از استان اصفهان خاطر نشان کرد: تبادل هیئت های تجاری و سرمایه گذاری دو طرف می تواند روابط اقتصادی و کشور ایران و فرانسه را تقویت کند.

,

وی همچنین با اشاره به مزیت های گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: صنعت گردشگری یکی از مزیت های مشترک اصفهان و نرماندی است و می توان در این زمینه تبادل گردشگر داشته باشیم.

,

معاون مدیر بین الملل استانداری نرماندی فرانسه هم در این دیدار گفت: استان نرماندی در بخش تولید انرژی، پالایش نفت و پتروشیمی نقش مهمی در اقتصاد فرانسه دارد.

,

لولا تسر سطح روابط اقتصادی بین نرماندی با ایران به ویژه استان اصفهان را پایین ارزیابی کرد و گفت: با وجود ظرفیت های بالای اقتصادی در دو طرف در زمینه حجم مبادلات تجاری چندان موفق نبودیم.

,

وی از اتاق بازرگانی اصفهان خواست که با شناسایی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری دو طرف زمینه تبادل تجاری با اتاق نرماندی فرانسه را فراهم سازد.

,

معاون استاندار نرماندی در پایان معتقد بود تنها بخش گردشگری اصفهان و نرماندی فعال است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه