اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد:

توزیع مرغ ۱۱۵۰۰ تومانی ادامه دارد / ۴۰ تن مرغ طی دو روز در بجنورد توزیع شد

توزیع مرغ ۱۱۵۰۰ تومانی ادامه دارد / ۴۰ تن مرغ طی دو روز در بجنورد توزیع شد
رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد از توزیع ادامه دار مرغ به قیمت 11 هزار و 500 تومان در بازار خبر داد و گفت: طی دور روز گذشته نزدیک به 40 تن مرغ در بازار بجنورد به فروش رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به توزیع مرغ، کیلویی 11 هزار و 500 تومان از روز گذشته، شنبه در سراسر استان ، اظهار کرد:  توزیع به صورت گسترده و به میزان مصرف روزانه مردم هر شهرستان در تمامی مرغ فروشی ها انجام می شود و فروش به غیر از قیمت تعیین شده بر خلاف قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ، , حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما , با اشاره به توزیع مرغ، کیلویی 11 هزار و 500 تومان از روز گذشته، شنبه در سراسر استان ، اظهار کرد:  توزیع به صورت گسترده و به میزان مصرف روزانه مردم هر شهرستان در تمامی مرغ فروشی ها انجام می شود و فروش به غیر از قیمت تعیین شده بر خلاف قانون است.,

قاسم زاده میزان متوسط مصرف مرغ مردم شهرستان بجنورد را بین 20 تا 25 تن اعلام کرد و گفت: در روز گذشته 20 تن و امروز 18 تن و 500 کیلوگرم در شهر بجنورد توزیع شده و این روال ادامه دارد.

,

وی با اشاره به جو روانی ایجاد شده در بین مردم خاطر نشان کرد: مرغی که هر روز در بازار پخش می شود به میزان مصرف مورد نیاز است و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، در حالیکه مردم در صف برای گرفتن مرغ حضور پیدا می کنند.

,

قاسم زاده عنوان کرد: خرید بیش از نیاز مردم باعث می شود که مرغداران به هر میزان تولید داشته باشند نتوانند در مقابل نیازها پاسخگو باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه