اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

اوضاع فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد

اوضاع فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: اوضاع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حسیاسی قرار دارد و برای حل این مسائل نیاز به پیاده نظام قوی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر امروز در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: دست‌های پیدا و پنهان ما را در وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی قرار داده است اما با داشتن رهبری حکیم و دوراندیش سختی های مسیر هموار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی افزود: در شرایط فعلی کشور با مصادیق ناموزون فرهنگی و اجتماعی مواجه است و قشر دانشگاهی به جهت جایگاه اجتماعی گاهی در جریان اموری قرار می‌گیرد که در ظاهر یک نفر  ولی در پشت پرده یک لشکر دخیل در آن موضوع هستند.

,

فیروزفر با اشاره به اینکه برای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی  نیاز به پیاده نظام قوی است، تصریح کرد: همه باید در حد توان خود تلاش کنند نه اینکه با اجرای برنامه‌های فرمالیته مانند یک جلسه حجاب و عفاف برگزار شود و یک نفر سخنرانی کند و بگویند وظیفه انجام شد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: احساس می‌شود در حال حاضر همه سواره نظام شده‌اند و هیچ کس خود را در خط مقدم به عنوان پیاده نظام قوی احساس نمی‌کند.

,

وی با تاکید بر اینکه بحث آتش به اختیار که مقام معظم رهبری عنوان کردند مساله‌ای نیست که به سادگی از آن گذشت، خاطر نشان کرد: ما باید بنگریم که تا چه میزان از این فرمایش استفاده کرده‌ایم.

,

فیروزفر در خصوص بایدها و نبایدهای خصلت‌های بسیج دانشجویی گفت: به نظر  عدم برخورد احساسی بسیج با قضایا باید مورد توجه باشد .بعضا از رویکرد نفاق ضربه خوردیم و نتوانستیم افراد را شناسایی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه