اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

در صورت کمک دولت هزینه اردو راهیان نور برای زائران کاهش می‌یابد/ خودروهای شخصی سه روز اسکان و تغذیه رایگان می‌شوند

در صورت کمک دولت هزینه اردو راهیان نور برای زائران کاهش می‌یابد/ خودروهای شخصی سه روز اسکان و تغذیه رایگان می‌شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: اگر دولت به راهیان نور کمک کند، هزینه‌ها پایین‌تر می‌آید و تعداد افراد بیشتری اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری در خصوص راهیان نور، گفت: شعار محوری راهیان نور در سال 1397 "ما توانستیم" و در سال 1398 "ما پیروزیم" است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,


وی افزود: راهیان نور مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان با عنوان فناوری از آن نام بردند.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: یکی از اهداف راهیان نور آشنایی هر چه بیشتر زائران با افکار، اندیشه‌ها و اهداف شهدا و احساس نزدیکی به شهدا است.

,
,

 

,


برات زاده عنوان کرد: اگر بناست یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم، یکی از اقدامات این است به شهدا نزدیک شویم و به محل شهادت آن‌ها برویم.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه از اهداف دیگر راهیان نور این است حقایق دفاع مقدس نباید فراموش شود، گفت: اعتقاد داریم زنده ماندن اسلام از عاشورا است و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی مربوط به دفاع مقدس است و این دستاوردها توسط شهدا به دست آمد.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: نیاز است ارزش های متعالی دوران دفاع مقدس را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

,
,

 

,


برات زاده گفت: بناست واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای جوانان بدون تحریف بیان و از گذشته ای با عزت و افتخار یاد کنیم.

,
,

 

,


وی اظهار کرد: در سال 1397 تاکنون یک هزار و 281 نفر دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این تعداد 81 نفر به مناطق عملیاتی غرب و یک هزار و 184 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و از 10 تا 22 اسفندماه جاری اردوی راهیان نور دانشجویی برقرار است.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: تعداد 2 هزار و 122 نفر دانش آموز از ابتدای بهمن تا 10 اسفند به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کردیم که از این تعداد 790 خواهر و یک هزار و 332 نفر برادر بودند.

,
,

 

,


برات زاده با بیان اینکه در تابستان امسال تعداد 970 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کردیم،گفت: اعزام راهیان نور بسیج محلات از 27 اسفندماه جاری آغاز می‌شود و تا 14 فروردین ماه 1398 ادامه دارد.

,
,

 

,


وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در نوروز 1398 بیش از 2 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های محلات و اقشار به جز دانش آموزی و دانشجویی که قبلا اعزام شدند، اعزام شوند.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون ثبت نام 22 دستگاه اتوبوس کامل شده است، گفت: مدت سفر 7 روز است و از یادمان های والفجر 8، اروندرود، شهدای شلمچه، مسجد جامع خرمشهر، شهدای هویزه، طلائیه، دهلاویه، کانال کمیل، فکه، فتح المبین و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

,
,

 

,


برات زاده اظهار کرد: مراسمی با عنوان شبی با شهدا و برنامه دیگری با عنوان رزمایش مردان آسمانی در دو شب برگزار خواهد شد.

,
,

 

,


وی عنوان کرد: مراسم تحویل سال در یادمان‌های شهدای عملیات بیت المقدس و طلائیه برگزار می‌شود.همچنین هر تعداد خودروی شخصی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کنند، هزینه سه روز اسکان و تغذیه رایگان خواهد بود.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی افزود: هزینه‌ای که هر نفر جهت حضور در مناطق عملیاتی جنوب به صورت کاروانی در نوروز 1398 مبلغ 240 هزار تومان است.

,
,

 

,

 

,

برات زاده با بیان این که ستاد پشتیبانی ارودوهای راهیان نور را در استانداری تشکیل می‌دهیم،گفت: اگر دولت به راهیان نور کمک کند، هزینه‌ها پایین‌تر می‌آید و تعداد افراد بیشتری اعزام خواهند شد.

,

 

,


وی بیان کرد: هرفردی تمایل دارد می‌تواند در رده های مختلف بسیج ازجمله پایگاه، حوزه و ناحیه بسیج ثبت نام کند.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: مهلت ثبت نام در اردوی راهیان نور محلات تا پایان وقت اداری روز 27 اسفندماه جاری است.

,
,

 

,


برات‌زاده با بیان این که زائران خراسان‌جنوبی در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز مستقر هستند،اظهار کرد: تحولی در زیرساخت های اردوگاه ایجاد کردیم و امکانات آسایشگاه بهینه سازی شده است.

,
,

 

,


وی با بیان این‌که دو گروه راوی داریم، اظهار کرد: تعدادی از راویان از ابتدا همراه کاروان هستند و تعدادی از راویان در محل مناطق عملیاتی مستقر هستند و همچنین راویان کشوری نیز در یادمان ها حضور دارند.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: کمک‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی انجام شده اما تاکنون کمکی از سوی دولت جهت راهیان نور محلات و عمومی نشده است.

,
,

 

,


برات زاده عنوان کرد: گروه خبری جهت پوشش اخبار راهیان نور را تشکیل دادیم و در محل یادمان ها مستقر کردیم که اخبار را به صورت روزانه ارسال خواهند کرد.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه