اخبار داغ

مدیرکل مخابرات لرستان:

نصب سیستم پایش تصویری در 25 نقطه بروجرد انجام می شود

نصب سیستم پایش تصویری در 25 نقطه بروجرد انجام می شود
مدیرکل مخابرات لرستان گفت: تاکنون طرح پایش تصویری در 17 نقطه بروجرد انجام شده و نصب سیستم پایش تصویری در 25 نقطه بروجرد انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک هومان محمودی امروز در جلسه پروژه های مخابراتی که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بروجرد از شهرستان های مهم در راستای خدمات و امکانات ارتباطی و مخابراتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: بروجرد در راستای زیر ساخت های مخابراتی و فیبر نوری مشکلی ندارد و پروژه ای که قرار است اجرا شود از بروجرد به سمت اشترینان و از همدان به سمت شهرستان دلفان است که این طرح نهایی شده و پیمانکار هم مشخص شده و تنها مشکل نقدینگی و اعتباری وجود دارد اما تلاش می شود که این پروژه انجام شود.

,

 

,

محمودی با اشاره به پایش تصویری در بروجرد افزود: در سال 95 در 17 نقطه بروجرد این طرح اجرا شد و حدود 25 نقطه دیگر از شهر باقیمانده که با اتمام این طرح، بروجرد اولین شهرستانی است که طرح پایش تصویری در آن به صورت کامل انجام شده است.

,

 

,

مقداد صارمی بخشدار اشترینان در این جلسه افزود: برخی از روستا در بحث آنتن دهی و اینترنت با مشکلاتی مواجه هستند و روستای ونایی بروجرد که جدیدا به شهر تبدیل شده آنتن دهی ضعیفی دارد که ضروری است با توجه به این که این منطقه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است مشکل آنتن دهی در این منطقه برطرف شود.

,

 

,

به گفته وی در چهار نقطه اشترینان دوربین نیاز است که می طلبد زیر ساخت های این طرح آماده و چهار دوربین پایش تصویری در این جاده نصب شود.

,

 

,

در ادامه فلاح معاون فرماندار بروجرد گفت: برای 16 نقطه طرح پایش تصویری یک میلیارد تومان هزینه شده و برای 26 نقطه دیگر از این طرح 2 میلیارد تومان هزینه نیاز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه