اخبار داغ

سبقت گروه های جهادی از دستگاه های دولتی/ ۶ واحد مسکونی توسط سپاه بازسازی شد

سبقت گروه های جهادی از دستگاه های دولتی/ ۶ واحد مسکونی توسط سپاه بازسازی شد
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این که کار بازسازی 6 منزل تحویل گرفته شده توسط سپاه رو به اتمام است گفت:دولت، نهادها و اداراتی که برای رفع مشکلات مردم سیل زده از ردیف بودجه ای برخوردارند کجایند؟ خواب هستند و یا تنبلی می کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سیل خرم‌آباد در تاریخ 9 بهمن به گفته بسیاری از شهروندان و مسئولان در سالیان اخیر کم‌سابقه بوده است به‌طوری‌که سبب وارد آمدن خسارت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف شهری شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و بیشترین خسارت در سطح شهر به وسایل و امکانات و ساختمان منازل بیش از 200 خانوار واردشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

شدت خسارات وارده به منازل به اندازه ای بود که در برخی خانه ها آب به اندازه یک و نیم تا 2 متر بالا آمده به طوری که ساکنان بیش از 100 واحد مسکونی با لودر از منازل خارج شدند.

,

 

,

از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل گردان های بسیج خرم آباد برای تخلیه آب از منازل، جابه‌جایی و انتقال وسایل، شست و شوی منازل و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها وارد عمل شدند.

,

 

,

خدمات بسیج به مردم سیل زده خرم آباد

, خدمات بسیج به مردم سیل زده خرم آباد,

 

,

و بعد از پاکسازی منازل از گل و لای گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان کار نوسازی و تعمیر 6 واحد منزل و کانون فرهنگی عباسیه خرم آباد را بر عهده گرفتند.

,

 

,

سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان ضمن بازدید از روند بازسازی و تکمیل مراحل نوسازی خانه ها از خانوارهای سیل زده سرکشی کردند.

,

 

,

سردار مرتضی کشکولی؛ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حاشیه بازدید از روند بازسازی منازل خسارت دیده سیلاب بهمن ماه لرستان با بیان این که سپاه و بسیج پشتیبان مردم و دولت هستند اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل برادران ما در سپاه و بسیج با تجهیزات و دستگاه‌های مهندسی در محل حادثه حضور داشتند و ما حامی مردم و دولت هستیم.

,

 

,

بازسازی خانه های سیل زده خرم آباد

, بازسازی خانه های سیل زده خرم آباد,

 

,

وی با ابراز این که ما از جنس بسیج مردمی هستیم و لباس خدمتی که در تن داریم به طفیله این است که نوکر مردم باشیم افزود:از ابتدا وقوع حادثه، بسیج و سپاه حضور داشتند و امروز با توجه به این که خیلی ها نیستند باز سپاه در کنار مردم است وظیفه ما بوده و منتی نیست کار ما همین هست آن جایی که خلأ و کسری در دستگاه های دولتی وجود داشته باشد برای خدمات رسانی به مردم ورود می کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به مراحل بازسازی 6 واحد منزل خسارت دیده در پی سیلاب شهرستان خرم آباد افزود: هم اکنون در مرحله بازسازی و نوسازی منازل خانواده های محروم هستیم و گروه‌های جهادی بسیج خرم آباد با تمام توان پای کار بوده و هستند.

,

 

,

نوسازی منازل خسارت دیده در سیلاب خرم آباد

, نوسازی منازل خسارت دیده در سیلاب خرم آباد,

 

,

سردار کشکولی کف سازی و موزاییک، تعمیر دیوارهای آسیب دیده، سنگ کاری، گچ کاری ورنگ آمیزی را از جمله اقدامات انجام شده برای نوسازی منازل خسارت دیده در سیلاب عنوان کرد و گفت: هیچ گونه ردیف و بودجه ایی از سوی دولت و مجلس برای کارهایی همچون بازسازی منازل در اختیار بسیج نبوده، اما بسیج ورود پیدا کرده و کار بازسازی کامل 6 منزل تحویل گرفته شده رو به اتمام است.

,

 

,

وی با تأکید بر این که نزدیک عید است و مردم سیل زده در شرایط اضطرار هستند بیان داشت:خانوارهایی هم که دچار حادثه شدند اغلب از خانواده های مستضعف بوده و در این ایام 15 میلیون و یا بیشتر هزینه کرده اند و متاسفانه از بین بخش هایی که قرار بوده اعطای تسهیلات داشته باشند، بانک سپه وام داده و بانک مسکن تعهدات خود را انجام نداده است و جای سوال و تأمل است.

,

 

,

کمک رسانی بسیج به مردم سیل زده -سپاه خرم آباد

, کمک رسانی بسیج به مردم سیل زده -سپاه خرم آباد,

 

,

وی با اشاره به سردرگمی یک ماهه مردم سیل زده تصریح کرد:دولت ،نهاد ها و اداراتی که برای رفع مشکلاتی از این قبیل از ردیف بودجه ،قدرت و اختیار برخوردارند کجا هستند؟خواب هستند و یا تنبلی می کنند؟ مردم سیل زده مشکل دارند و از طرفی نزدیک ایام عید هستیم، مطمئنیم استاندار پیگیر بوده، لکن تمامی دستگاه ها باید سریعتربرای رفع مشکلات اقدام کنند، ما بدهکار و نوکر مردم هستیم.

,

 

,

سردار کشکولی بیان داشت: مسئول یعنی کسی که مورد سوال واقع می شود و باید پاسخگو باشد؛ باید در وقتش به داد مردم برسیم و ورود پیدا کنیم نه این که 6 ماه بعد از وقوع حادثه اقدامات انجام شود.

,

 

,

خدمات رسانی بسیج مردمی به سیل زدگان

, خدمات رسانی بسیج مردمی به سیل زدگان,

 

,

وی در پایان از خدمات جهادی گروه های جهادی بسیج شهرستان خرم آباد در کمک رسانی به مردم سیل زده تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه