اخبار داغ

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان خبرداد؛

ورود بیش از ۴۷۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی/ برخورد قاطع با متخلفان در استان زنجان

ورود بیش از ۴۷۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی/ برخورد قاطع با متخلفان در استان زنجان
مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان در استان زنجان گفت: در این راستا 4 هزار و 700 پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان تشکیل پرونده‌ها تعزیراتی در استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4 هزار و 700 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در یازده ماهه امسال در بخش کالا و خدمات 3 هزار و 836 پرونده تشکیل شده است افزود: در این مدت در بخش، قاچاق کالا و ارز نیز 491 پرونده به تعیزات حکومتی استان وارد شده است.

,

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به اینکه در بخش‌ دارو و درمان نیز نظارتهای لازم صورت می گیرد عنوان کرد: در بخش بهداشت ،دارو و درمان هم 453 پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

,

وی تصریح کرد: بر اساس آراء صادره متخلفان در مجموع به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 318 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

,

ممیزی با اشاره به فعال بودن گشت‌های مشترک نظارتی در سطح استان زنجان در ایام عید خاطر نشان کرد: این طرح تا 15 فروردین سال 98 در استان اجرا خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در این طرح شعب کشیک تعزیرات حکومتی زنجان در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل مستقر بوده و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه