اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین:

۱۱۰۰ زائر از قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند

۱۱۰۰ زائر از قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند
مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: ظرفیت استان برای حج تمتع ۱۱۰۰نفر است که دارندگان شرایط باید تا بیستم اسفند نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: اشخاصی که فیش‌های ثبت نام حج تمتع آن‌ها تا تاریخ ۸۵/۱۲/۱۵ است، می‌توانند تا بیستم اسفندماه با مراجعه مستقیم به دفاتر خدماتی زیارتی و یا سامانه reserve.haj.ir نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر اقدام کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: افرادی که تا تاریخ اعلام شده نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر اقدام نکنند، اعزام آن‌ها به سال بعد موکول شده و از ظرفیت و اولویت‌های بعدی جهت ثبت نام دعوت می‌شود. 

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین ابراز کرد: تاکنون ۷۰۰قزوینی ثبت نام کرده و ظرفیت استان برای حج ۱۱۰۰نفر است؛ هزینه‌های حج تمتع امسال از ۲۲میلیون و ۱۰۵هزار تومان آغاز و تا ۲۵میلیون و ۸۳۷هزار تومان متغییر است. 

اعزام 40 کاروان نوروزی به عتبات
وی ادامه داد: فیش‌های حج قابل خرید و فروش است و دارندگان آن می‌توانند نسبت به فروش آن اقدام کنند، همچنین امکان خرید فیش آزاد برای درخواست کنندگان نیز وجود دارد. 

این مسئول تاکید کرد: باتوجه به نزدیک شدن پایان زمان ثبت نام، بهتر است افراد دارای شرایط زودتر ثبت نام کلیه و کاروان مورد نظر را انتخاب کنند، چرا که با پاین مهلت ثبت نام از اعزام امسال محروم می‌شوند. 

وی در ادامه درباره اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات عنوان کرد: برای نوروز حدود 40کاروان 38نفره از 24اسفند تا 9فرودین به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. 

یوسفی گفت: اعزام‌های نوروزی در قالب‌های مختلف پنج شب و هفت شب و همچنین به‌صورت زمینی و هوایی و با تفاوت قیمت چهار تا پنج درصدی نسبت به اعزام ماه‌های دیگر سال انجام می‌شود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, اعزام 40 کاروان نوروزی به عتبات,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه