اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

بی‌خیالی دولت به تذکرات مجلس، دهن‌کجی به مردم است

بی‌خیالی دولت به تذکرات مجلس، دهن‌کجی به مردم است
نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه مجلس چندین بار به دولت در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و نظارت بر بازار تذکر داده، گفت: تذکرات مجلس به دولت تبدیل به یک روند روتین و فرهنگ شده که البته دولت نسبت به این تذکرها بی‌خیال و بی‌اعتنا است و این بی‌اعتنایی نوعی دهن‌کجی به مردم محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به وضعیت آشفته بازار و رها شدن آن توسط دولت، اظهار کرد: وضعیت بازار در سراسر کشور آشفته است و افراد سودجو و فرصت‌طلب دنبال به جیب زدن پول خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: این آشفته بازار باعث شده تا افراد بی‌وجدان بدون در نظر گرفتن وضعیت درآمد و معیشت مردم سوءاستفاده کنند.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به وظیفه خود که ورود به بازار، نظارت بر قیمت‌ها و تعدیل آن است، عمل کند، بیان کرد: نظارت، پایش و برخورد با اشخاص سودجو و دانه درشت باید انجام گیرد و قطعا فشارهایی که به مردم تحمیل می‌شود ناشی از سوءمدیریت‌ها، عدم نظارت و پایش‌ها است.

,

وی با بیان اینکه بخش عمده‌‌ای از مشکلات اقتصادی مربوط به سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌هاست، گفت: بخشی هم ناشی از تحریم‌ها است اما اگر مردم ببینند که مسؤولان در حال کار و تلاش برای رفع مشکلات آنها هستند سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

,

بهرام‌نیا افزود: متأسفانه آنچه این روزها برای مردم ناخوشایند است، رهاسازی بازار و قیمت‌های دل بخواهی است.

,

وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات و سایر دستگاه‌های مرتبط باید ورود کرده و از روزمرگی  بیرون بیایند.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان چندین بار به دولت تذکر داده‌ایم، خاطرنشان کرد: تذکرات مجلس به دولت تبدیل به یک روند روتین و فرهنگ شده که البته دولت نسبت به این تذکرها بی‌خیال و بی‌اعتنا است که این بی‌اعتنایی نوعی دهن‌کجی به مردم محسوب می‌شود.

,

وی در پایان گفت: اگر لازم باشد استیضاح رئیس جمهور را در دستور کار قرار می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه