اخبار داغ

به پاس قدردانی از خدمات استاد زبان و ادبیات فارسی؛

مراسم بزرگداشت شاعر لرستانی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شاعر لرستانی برگزار می‌شود
معاون اداره ارشاد لرستان گفت: به پاس قدردانی از زحمات استاد زبان و ادبیات فارسی اوایل سال 98 مراسم بزرگداشت نویسنده و شاعر لرستانی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ناصر دولتشاه در گفت وگو با سفیرافلاک با بیان این که استاد اکبر رشنو یکی از شاعران صاحب سبک در استان لرستان است که نتوانسته ایم به شایستگی از خدمات وی تقدیر کنیم،گفت: این شاعر لرستانی دانش آموخته زبان وادبیات فارسی است و سال های زیادی به را عنوان مدرس در آموزشگاه های لرستان به تدریس پرداخته و شاگردان بسیاری را تربیت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که استاد رشنو به اعتقاد کارشناسان ادبیات در حوزه شعر سپید دستی برآتش دارد، اظهارداشت: تاکنون سه مجموعه شعرسپید از این شاعر و نویسنده لرستانی منتشر و به چاپ رسیده است.

,

 

,

معاون اداره ارشاد لرستان خاطرنشان کرد: مجموعه شعر وی به نام «ماه بر چکاد» منتخب دوسالانه شعر لرستان در سال 93 بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

به گفته دولتشاه، بیجاده ی جنون و 50 مقاله به نثر موزون و نقد و نظر ادبی از دیگر آثار این نویسنده و شاعر لرستانی است و به تازگی نیز کتاب زیر خاکستر در قالب شعر سپید به شمارگان هزار نسخه توسط مجموعه رازنهان از وی به چاپ رسیده است.

,

 

,

وی با تأکید بر ضرورت معرفی و پاسداشت بزرگان شعر و ادب فارسی تصریح کرد: بایستی امثال اکبر رشنو را به درستی به جامعه معرفی کنیم و خدماتشان را ارج نهیم.

,

 

,

معاون اداره ارشاد لرستان ابراز امیدواری کرد: به پاس قدردانی از زحمات این استاد زبان و ادبیات فارسی  ان شالله اوایل سال 98 مراسم بزرگداشتی برگزار خواهیم کرد.

,

 

,

دولتشاه اظهار داشت: 50جلد کتاب زیر خاکستر استاد رشنو با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی توسط  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خریداری می شود و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه