اخبار داغ

مهار آتش‌سوزی ایستگاه راه آهن مشهد

مهار آتش‌سوزی ایستگاه راه آهن مشهد
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: حریق مختصر یک دستگاه بازی الکترونیکی که در قسمتی از سالن مسافربری ایستگاه راه‌آهن مشهد اتفاق افتاد، با حضور آتش نشانان اطفاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروز تصاویری مبنی بر آتش سوزی در ترمینال اصلی راه آهن مشهد در فضای مجازی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


با توجه به اینکه راه آهن مشهد شاهراه شرق کشور بوده و روزانه مسافران بسیاری از این محل طی طریق می‌کنند، نگرانی‌ها در باره حجم آتش سوزه و تلفات افزایش یافت.

با پیگیری خبرنگار ما از سازمان آتش نشانی مشهد، در جریان اطفاء حریق و جزئیات حادثه شدیم؛ بنا به گفته آتشپاد دوم مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد، آتش سوزی راه آهن در دقایق ابتدایی مهار شد و هیچ آسیبی به مسافران وارد نیامد و سفر هیچ یک از زائران دچار خلل نشد.

آتش سوزی در یکی از غرفه‌های داخل راه آهن که مغازه اسباب بازی فروشی بوده اتفاق افتاده است، اگرچه این آتش سوزی خیلی جدی نبود ولی دود زیادی داشت و در همان دقایق ابتدایی اطفا صورت گرفت و آتش خاموش شد.

بنا به گفته مسئولین آتش نشانی احتمالا اتصال برق منجر به آتش سوزی شده است ولی تیم آتش نشانی در حال بررسی دقیق علت آتش سوزی هستند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه