اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تلاش آتش نشانان قم برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری

تلاش آتش نشانان قم برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری
آتش نشانان قم به منظور جلوگیری ازحوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال با حضور در مدارس و اماکن عمومی به آموزش دانش آموزان و عموم مردم می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، با نزدیک شده به آخرین چهارشنبه سال از مدت ها قبل نیروهای امدادی و انتظامی از جمله آتش نشانی با ایجاد کمپین و آموز هاش های پیشگیرانه در سطحشهر از مردم درخواست برگزاری یک جشن بدون حادثه را دارند.

حضور در مدارس و آموز های پیشگیرانه به دانش آموزان، حضور در بوستان ها و پارک ها و آموزش استفاده از کپسول های آتش نشانی در مواقع اضطراری به پارکبانان از جمله فعالیت های آتش نشانان قمی برای برگزاری ک چهارشنبه سوری بدون حادثه در قم است.

همچنین برگزاری کلاس های آموزش اطفاء حریق و کار با خاموش کننده های دستی در پارکینگ ها و پارکسوارهای سطح شهر نیز یکی دیگر از فعالیت های آتش نشانان قم است تا مردم قم بدون حادثه به استقبال نوروز بروند، در این برنامه ها آتش نشانان از مردم درخواست می کنند تا در چهارشنبه آخر سال برای حفظ جان خود و دیگر شهروندان و آتش نشانان از انجام کارهای خطرناک بپرهیزند و به کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک بپیوندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه