اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش از ۱۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در زنجان

کشف بیش از ۱۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 114 هزار و 132 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز طی دو عملیات جداگانه خبر‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر مجاز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان زنجان موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه 62 هزار و 132 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از 2 واحد صنفی کشف و متهمان را دستگیر کنند.

,

سردار جهانبخش گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان و ماموران انتظامی شهرستان‌های ابهر‌، ایجرود‌، خرمدره‌، خدابنده و ماهنشان موفق شدند 52 هزار انواع مواد محترقه غیر‌مجاز را از واحد‌های صنفی کشف کنند در این زمینه 5 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

 

,

توقیف 9 دام سنگین قاچاق در ابهر

, توقیف 9 دام سنگین قاچاق در ابهر,

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 9 راس دام سنگین قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

,

وی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، عوامل انتظامی کلانتری 13 شریف آباد حین کنترل خودروهای عبوری در محور قیدار- ابهربه یک دستگاه کامیون باری مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

,

سردار جهانبخش افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو 9 راس دام سنگین فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

,

وی بیان کرد: پلیس در مقابله با پدیده قاچاق، حضوری فعال و موثر داشته و برابر قانون با مخلان امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه