اخبار داغ

فیلم کوتاه "عکس سه نفره" در البرز ساخته شد

فیلم کوتاه "عکس سه نفره" در البرز ساخته شد
فیلم کوتاه «عکس سه نفره» به کارگردانی مهدی فراهانی‌راد و تهیه کنندگی حوزه هنری البرز ساخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم کوتاه «عکس سه نفره» به کارگردانی مهدی فراهانی‌راد و تهیه کنندگی حوزه هنری البرز ساخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدسجاد احسان‌فر، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبربه خبرنگار "تیتریک" گفت: فیلم کوتاه "عکس سه نفره" به کارگردانی مهدی فراهانی‌راد و تهیه‌کنندگی حوزه هنری البرز زمستان سال جاری تولید شد.

, تیتریک,

احسان‌فر افزود: این فیلم که عوامل آن همگی از هنرمندان استان البرز هستند با موضوع کودک و خانواده و نگاهی نو به رویکرد کودکان نسبت به موقعیت‌های پرتنش در روابط والدین می‌پردازد.

,

وی ادامه داد: افزایش استفاده از اینترنت و به ویژه شبکه های اجتماعی موبایلی این روزها به رغم استفاده های مفیدی که دارد، در کنار اشتغال به کار طولانی والدین و تغییر نگرش والدین به تربیت فرزندان، موجبات دوری اعضای خانواده از یکدیگر را فراهم ساخته است به گونه ای که به رغم نزدیکی فیزیکی و در زیر یک سقف بودن در داخل خانواده، گاه فاصله عاطفی و معنوی زیادی را از یکدیگر تجربه می کنند و افراد خانواده کمترین مراودات و گفتگوی همدلانه را با هم دارند.

,

مسئول واحدهای تصویری حوزه هنری البرز بیان کرد: تولید فیلم کوتاه "عکس سه نفره" در راستای حمایت حوزه هنری البرز از هنرمندان و فیلمسازان جوان و متعهد استان البرز صورت گرفته است.

,

احسان فر در پایان گفت: تمامی متولیان و هنرمندان این اثر بومی، استانی هستند و طی برنامه ای این فیلم در استان اکران  و جلسه نقد و  بررسی آن برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه