اخبار داغ

شرط عجیب سلبریتی‌ها برای شرکت در مسابقه

شرط عجیب سلبریتی‌ها برای شرکت در مسابقه
حمیدگودرزی عنوان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان این برنامه داشتیم لیستی از اشخاص شناخته شده تنظیم کردیم اما عده‌ای گفتند تنها در صورتی که جواب سوال‌ها را در اختیار آنها بگذاریم، در مسابقه شرکت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید گودرزی مجری برنامه صدا و سیما در بخشی از گفت‌وگوی خود با ایرنا گفت: من اجرا در مسابقه تلویزیونی پنج ستاره را دوست و سعی دارم دست در دست تیم تولید، این مسابقه تلویزیونی را برای مخاطبان جذاب تر اجرا کنم، اصلا نمی پسندم که مسابقه پنج ستاره شبیه به سوال و پاسخ‌های کنکوری اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مجری با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز می توان به جز دعوت از چهره‌ها افرد دیگری را نیز مهمان مسابقه تلویزیونی پنج ستاره کرد، گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان این برنامه داشتیم لیستی از اشخاص شناخته شده تنظیم کردیم و آنها را برای حضور در برنامه دعوت کردیم اما خیلی از آنها نپذیرفتند که رو به روی دوربین به سوالها پاسخ دهند، عده ای هم گفتند که مایل هستند که به برنامه بیایند و در مسابقه شرکت کنند اما در صورتی که جواب سوالها را در اختیار آنها بگذاریم.
,
 
,
وی خاطر نشان شد: اینکه آنها جواب سوالها را خواستند به خاطر برد مالی و جایزه نبود بلکه این افراد بحث از آبرویشان را جلو می کشیدند و می گفتند که اگر نتوانند به سوالات پاسخ دهند مقابل مردم و مخاطبان حس خوبی نخواهند داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه