اخبار داغ

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان:

امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهیدان است

امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهیدان است
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت امروز جامعه ما از رهگذر خون پاک شهدای والامقامی است که با صرف‌نظر از تعلقات مادی و دنیوی به اوج تعالی و کمال رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت با تبریک حلول ماه رجب گفت: شهدا با درک صحیح از نیازهای معنوی و پر کشیدن به‌سوی خداوند متعال به‌مراتب کمال رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به‌ضرورت قدم نهادن در راه شهدا افزود: قدم گذاشتن در مسیری که شهدای والامقام برای ما ترسیم کرده‌اند ازجمله وظایف و رسالت‌های خطیری است که بر عهده ما گذاشته‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توفیق بزرگی است که به استان بوشهر به ویژه دانشگاه علوم پزشکی تعلق‌گرفته است.

, ,
,
,


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمن در حذف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار آن‌هم به میزبانی قشر نخبه، فرهیخته و جامعه علمی مانند تیری است بر پیکره دشمن که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.

, ,
,


حسینی بوشهری بابیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد روزنه‌ای برای استعمار ملت‌ها است، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدا در استان قهرمان مبارزه با استعمار و همت عالی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تدارک این حرکت عظیم کاری بسیار ستودنی و شایسته تقدیر است.

, ,
,


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از ایشان برای شرکت در این کنگره ملی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو را ارائه دادند.

, ,
,

گفتنی است پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا سه شنبه 21 اسفندماه در بوشهر برگزار می شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه