اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با دانا؛

مدیریت شهری مانند تهران، گاو نر می خواهد و مرد کهن/ وقتی لیست شورا پولی و شهردار جناحی شود تمرکزی برای کارکردن باقی نمی ماند/ محسن هاشمی بین سهم خواهی ها و سیاسی کاری های اصلاح طلبان گیر افتاده است

مدیریت شهری مانند تهران، گاو نر می خواهد و مرد کهن/ وقتی لیست شورا پولی و شهردار جناحی شود تمرکزی برای کارکردن باقی نمی ماند/ محسن هاشمی بین سهم خواهی ها و سیاسی کاری های اصلاح طلبان گیر افتاده است
اقبال شاکری، عضو شورای چهارم شهر تهران با اشاره به جایگاه محسن هاشمی در شورای شهر پنجم افزود: محسن هاشمی بین سهم خواهی ها و سیاسی کاری های اصلاح طلبان گیر افتاده است و اگر هم بخواهد کاری انجام بدهد، رفتارهای سیاسی برخی از اعضا این فرصت را نمی دهد.
[

اقبال شاکری عضو شورای چهارم شهر تهران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره تاخیر در اجرای پروژه خط 7 مترو تهران باوجود برطرف نشدن ایرادات گرفته شده توسط شورای پنجم گفت: اینها قادر نیستند آن اقداماتی که گفته اند را اجرایی کنند و ای کاش اجازه می دانند با همان سطح کیفیت مردم استفاده می کردند. البته مدیریت شهری وقت نتوانست منابع پروژه را تامین کند. یکی از چیزهایی که من همیشه آرزو دارم زودتر انجام شود توسعه خطوط مترو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره با اینکه از این مدیریت ها نمی شود توقع داشت گفت: باید بخش خصوصی را راغب کرد که در این پروژه ها حضور پیدا کرده و مشارکت کرده و از طریق بی او تی یا فاینانس خطوط جدید را راه اندازی کنند. اینها نتوانستند قول ها و تعهدات خود را انجام دهند.

,

شاکری با بیان اینکه مدیریت شهری در شورای چهارم با مشکلاتی شبیه مشکلات این دوره روبرو بود و با این وجود کارها را پیش می برد، گفت: میریت شهری مانند تهران، گاو نر می خواهد و مرد کهن. وقتی یک لیستی با آن سبک و سیاق که به قول خودشان برخی پول دادند در آن باشند، بسته می شود، از آن طرف هم موقع انتخاب شهردار و مدیرانش هر حزبی فشار می آورد تا نیروهای حزب متبوعش بکارگیری شود و سهم خواهی می کند، دیگر برای مدیریت شهر و شورا تمرکزی باقی نمی ماند. این سیاسی کاری ها دیگر فرصتی نمی گذارد تا به حل مشکلات اساسی شهر پرداخته شود و راه حل ها به اجرا برسد.

,

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به سیاسی کاری های شورای پنجم گفت: این دعواهای سیاسی باعث می شود تا راندمان کاری شورا و شهرداری کاهش یابد و ارتباطات کاری، تخصص ها و کار تیمی دچار ضعف و رخوت شود.

,

وی با اشاره به جایگاه محسن هاشمی در شورای شهر پنجم افزود: محسن هاشمی بین سهم خواهی ها و سیاسی کاری های اصلاح طلبان گیر افتاده است. رئیس شورا اگر هم بخواهد کاری انجام بدهد، رفتاری های سیاسی برخی از اعضا این فرصت را نمی دهد. یک نفر از 21 نفر چه کاری می تواند انجام دهد. ای کاش اصلاح طلبان اجازه می دادند تا محسن هاشمی شهردار تهران شود.

,

شاکری درباره توجیه اصلاح طلبان برای مخالفت با شهردار شدن هاشمی گفت: مخالفت آنها البته به خاطر حضور چمران در شورا نبود. مشکل اینجا بود که شهردار شدن هاشمی با موفقیت همراه می شد و این به مذاق اصلاح طلبان خوش نمی آمد. هاشمی کاری که بلد بود را انجام می داد و باج گرفتن از وی سخت بود.

,

وی در ادامه به ترکیب شورای چهارم اشاره کرد و گفت: در شورای چهارم نیمی از اعضاء اصلاح طلب بودند، پس در آن شرایط ،کار شورا چطور پیش می رفت؟! اگر استدلال دوستان اصلاح طلب درست باشد، باید مدام جنگ و دعوا می شد و شورا به تعطیلی می کشید. اینکه شورای پنجم از ورود یک نفر از اصولگرایان در بین 20 نفر اینقدر به ترس و اضطراب می افتد، جای سوال دارد و نشانه پشتوانه فکری و اجرایی ضعیف آنها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه